LIQUITA schreef:Tytje schreef:Ik hoop het laatste, het is nog afwachten.Hey Liquita! Heeft Liquita nu droes of een flinke verkoudheid?
Er zijn toch al een poosje geen droesgevallen meer, of is het bij de andere paarden ook nog afwachten?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:hmmm...toch niet, ze is plotseling verdwenenhaha...xan heeft vast veel te vertellen over de wedstrijd van joline.
). Maar NoNo is nu eenmaal nog te hoog voor haar, en met haar lage spierspanning zal het zowiezo lang duren voordat ze er zelf op kan klimmen. Dat kan ze ook bijna niet op een pony bij de blijde ruiters.

xan schreef:LIQUITA schreef:hmmm...toch niet, ze is plotseling verdwenen
haha nee hoor ben er nog, moest ff wat pb-tjes beantwoorden.
De wedstrijd van Joline ging niet zo best.
Eigenlijk maar goed ook, want ze dacht: dat doe ik ff !!!!!
Nou niet dus, lichtrijden op het verkeerde been, niet goed naar de X bij gebroken lijn, wat wij wel jammer vonden was dat er bij het opstijgen stond dat ze niet alleen op kan stijgen en kreeg ze een 1.
Dat vonden we jammer, want ze reed nu ook zonder haar elastieken, omdat ze moest afstijgen (en haar benen bleven keurig zitten). Maar NoNo is nu eenmaal nog te hoog voor haar, en met haar lage spierspanning zal het zowiezo lang duren voordat ze er zelf op kan klimmen. Dat kan ze ook bijna niet op een pony bij de blijde ruiters.
Ze heeft nu zelf gezegd dat ze zich de volgende keer wat beter zal voorbereiden. !!!!!
We zijn benieuwd.
xan schreef:winnitou schreef:Ga zo lekker een douche nemen en mijn haren een kleurtje geven, ben benieuwd hoe het uitvalt.....
Wil je dan dat je haar uitvalt ???????????????![]()

Tytje schreef:Ik doel even op de wedstrijden. Ik zou het wel leuk vinden om bij Veldt te starten.
rockoo schreef:ik zou ook niet kunnen opstappen dus voor mij ook een 1

rockoo schreef:ik zou ook niet kunnen opstappen dus voor mij ook een 1
winnitou schreef:ben ik toch blij dat in de B niet naar het opstijgen gekeken wordt. Ik kan het ook niet zonder hulpmiddel. zou ik ook een 1 krijgen. Nou dan kun je je proefje wel vergeten.

rockoo schreef:Ja Bonita heeft mij opgegeven zij rijd ook op Tysen en wil natuurlijk meer punten halen dan ik. Zal haar ook wel lukken maar ik zweer jullie dat dit echt de allerlaatste keer is dat ik meedoe daarom wil ik ook geen rijjasje meer kopen.

xan schreef:rockoo schreef:Ja Bonita heeft mij opgegeven zij rijd ook op Tysen en wil natuurlijk meer punten halen dan ik. Zal haar ook wel lukken maar ik zweer jullie dat dit echt de allerlaatste keer is dat ik meedoe daarom wil ik ook geen rijjasje meer kopen.
Je mag wel mijn zwarte bodywarmer lenen. En dan doe je daar een wit tshirt of witte coltrui onder, en dan is het ook netjes hoor.