Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.

? Anke_Amigo schreef:succes vanmiddag
ik moest in naarden-bussum, had wel echt enorme stress
fallenangel3 schreef:ik heb trouwens mijn hyvespagina veranderd... mijn mams had roze en tja kan niet dezelfde kleur hebben als mijn moeder... wist niet welke kleur dus lekker somber: grijs!
http://fragileheart.hyves.nl
Ik heb ook grijs, alleen die van mij is niet zo overzichtelijk.. Beetje lastig te lezen
Jane_ schreef:Astor schreef:
ikke ook mee willen nog steeds
goede zinsopbouw he ?
JIJ OOK MEEE
DenK4ever schreef:Anke_Amigo schreef:succes vanmiddag
ik moest in naarden-bussum, had wel echt enorme stress
Hebben ze in naarden-bussum ook een theorie locatie dan??

Anke_Amigo schreef:ohhh is het theorie, nee volgens mij niet, geen idee meer waar ik dat gedaan heb
Maar das een eitje

Iriis_ schreef:IK OOOK!!!!
Ik wil der echt een keer in het echt zien
!
Ziet er echt leuk uitt!
Hoe oud ben jij eigenllijk ??
Jane_ schreef:Iriis_ schreef:IK OOOK!!!!
NATUURLIJK!
FLIPPIE'S GROTE VRIEND OOK MEE!!
Anke_Amigo schreef:gaat vast goed komen. Wel apart idd dat er veel meer over de motor gevraagd wordt.

DenK4ever schreef:Anke_Amigo schreef:gaat vast goed komen. Wel apart idd dat er veel meer over de motor gevraagd wordt.
Yep, en dan allemaal van die k vragen over de kwadratisch toenemende centrifugaalkracht in een bocht
Je kan zeker meteen door voor je straaljagerbrevet? Anke_Amigo schreef:kwadra...watJe kan zeker meteen door voor je straaljagerbrevet?
ja na sommige termen zou je dat wel verwachten! Melanieetjuh schreef:Dit geloof je toch niet;
[VN] Pony van het jaar ontdaan van staart en manen *UPDATE*
Achtelijke debielen!!!
wel goed dat ze een actie houden, hopelijk kan die daardoor die extensions krijgen Melanieetjuh schreef:Dit geloof je toch niet;
[VN] Pony van het jaar ontdaan van staart en manen *UPDATE*
Achtelijke debielen!!!
dat zag ik ook net! Ongelooflijk wat een idioten er rondlopen zeg!! WAL-GE-LIJK!!

!
DenK4ever schreef:Ik kan met me ogen dicht naar het CBR in Amsterdam rijden...
ik heb jaren gewerkt in het gebouw ernaast namelijk