Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

! Arie vermaakt zich wel met klimmen dus. Romana01 schreef:1 rondje ging wel netjes, maar de andere waren nit epaalt iets waarover je naar huis schrijft... Iemand was mijn morleder aan het wijs maken dat Dunja geen beginners paard is met springen
je had hem in actie moeten zien, vorige zomer, hij begon het zelfs leuk te vnden!!Astor schreef:Hij vind het niet helemaal geweldig natuurlijk, maar hij vind het wel leuk. En steunt me er altijd mee.
Gaat mee op wedstrijd, regelt het vervoer voor mij etc. Mij helpen later mijn droom te realiseren
jiskaringo schreef:de profesionele berggeit!! Haha! Ik kon opeen gegeven moment zelfs fataoenlijk een lijntje uit galoprijden!!ben niet negatief, vind het altijd erg komisch om te zien als ram gaat springen.
jajajajajaja, nee, toch niet. snoepje? jaaa. steeds verder van het balkje af... dan maar achterbenen en voorbenen tegen elkaar aanzetten en hopen dat ik er bij kom
netjes ! ik kan het niet echt voor me zien, krijg de berggeit niet meer uit mijn hoofd 
Romana01 schreef:@Kirsten: vandaag lag iemand naast Astor. Niemand zag het aankomen dat die ging weigeren. Waarom heeft Dunja nou net niet haar dagen bij mij... Of het licht aan mij... Misschien toch maar eens filmen hoe ik rij, wie weet doe ik iets fout
@Jiska: niet zo negatief over ramje had hem in actie moeten zien, vorige zomer, hij begon het zelfs leuk te vnden!!
@melissa: super fijn voor je!!
.