Sabinee__ schreef:queens29 schreef:toevallig dat ik dit topic tegen komwant ik ken jill, en die was allang niet meer in het bezit van jennifer omdat haar moeder jill had gekocht. En ze stond voor kort gewoon bij haar moeder in wei met pensioen omdat ze al wat ouder en dampig is , wat op 1 meter afstand van jullie stal is. Dat zou je dan toch moeten weten?
Misschien er ooit aan gedacht dat deze kennis er wel was, maar dat dit niet zo ronduit op internet gegooid werd??
Stukje privacy en respect misschien. Daardoor kan je natuurlijk ook een PB sturen in plaats van deze post midden in een huiskamertopic..
Onder respect versta ik eerlijkheid! Daarbij is haar moeder een goede vriendin van mij, en deze informatie mag ik gewoon delen.
want ik ken jill, en die was allang niet meer in het bezit van jennifer omdat haar moeder jill had gekocht. En ze stond voor kort gewoon bij haar moeder in wei met pensioen omdat ze al wat ouder en dampig is , wat op 1 meter afstand van jullie stal is. Dat zou je dan toch moeten weten?
??
en
? Ik zie gewoon niks leuks
.