Wie hebben er allemaal ariat jophurs hier? Wil toch graag nieuwe aanschaffen en aangezien mijn loon is gestort.... Hoor van heeel veel mensen dat ze echt super fijn zijn, alleen ze hebben verschillende kleuren zool (blauw, groen) wat is daar het verschil in?
Zo het was idd niet boeiend bij de fugelhelling. De jonge konijntjes gedaan vandaag, was wel schattig. Ben nu echt super moe, heb net ook al een uur geslapen...
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 08-06-11 17:47
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt
waarom kan ik nou nooit zo lekker shoppen voor niet teveel geld? hahaha
Me broertje is vandaag jarig, en me ma had niet eens taart gekocht (oke we hebben slagroomsoesjes, maar als je jarig bent hoort daar toch wel echt n taart bij vind ik) Dus heb ik maar een appelkruimelvlaai (vind ie t lekkerst ) bij de hema gehaald en daar kaarsjes op gedaan die die moest uitblazen hahahaha werd wel gewaardeerd Ook wel is leuk voor de verandering hahhahaha
Mijn schoonmoeder had pijn onder haar linkerborst. Het bleek een gezwollen knie te zijn. #
_Lucy
Geplaatst: 08-06-11 19:26
gefeliciteerd marlous ik heb eigenlijk geen idee van welk merk mijn jophurs zijn..
ik heb je toegevoegd maren, is t allemaal al gelukt? ping is BB messenger (zo'n wit tekst wolkje in een blauw wolkjes met t BB logo er in) en die staat in t begin wss onder instant messaging
oh en ik vind idd 15 en 23 vrij extreem, ook omdat jij nog minderjarig bent... 20/28 was al anders geweest, maar dat heb je nu vast wel al vaak genoeg gehoord.
Morgen mogen we een nieuw konijnenhok ophalen voor Pucky, haar hok is best oud en versleten dus ze is echt toe aan een nieuwe, een collega en vriendin van me vader haar konijn is net doodgegaan en wij mogen dat hok gratis overnemen! Nu gaan we in het weekend een hele ren er omheen bouwen want het is eigenlijk alleen maar een nachthok en ik vind het belangrijk dat me konijnen lekker de beentjes kunnen strekken
Ja dr hok is zegmaar een soort bouwval We waren al een tijdje bezig met 'renouveren' maar met een nieuw nachthok gaat dat toch een stuk sneller, is ook laag en dus heel onhandig voor mij. Wel is hij al 2×1 meter en dat blijft hij maar dan ook ongeveer 1.80m hoog