Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mntj schreef:zo weer terug in de normale wereld. wel lekker weekend gehad hoor.
had alleen mn bikini broekje meegnomen dus moest verplicht shoppen erg he.
mooie helaas te dure maar toch gekocht. bikikni uitgezocht.
lekker wezen uit eten en lui gedaan.
men zegt dat je er dan weer tegen moet kunnen. haha.
. 

meelen schreef:Hoi
Thnx Mntj en Liquita
En José(via de mail) en Anke natuurlijk.
Ik was natuurlijk eerst op vakantie, daarna ook geen zin om te "bokken" en toen overleed m'n moeder onverwachts (acute hartstilstand in haar slaap) Dus vond het een beetje raar om dat dan alleen hier even te komen melden.
Ik ben vorige week weer aan het werk gegaan, even je gedachte's ergens anders is ook wel fijn. Verder druk met kleding opruimen en dankbetuiging maken. (mijn Ron is ZÓ goed in kaartjes maken, ze worden heeeeeel mooi)
Er komt een zeer recent foto'tje op, die drie dagen voor mama's dood gemaakt is op de kermis in Assendelft.
hoe oud je ook bent, zonder onze mams lijkt me vreselijk! 

LIQUITA schreef:winnitou schreef:gezelli
Veel plezier...ik zal aan jullie denken.
winnitou schreef:heb je gemist hoor Liquita
xan schreef:Eindelijk hebben we dat instructiesetje een beetje aan de praat.
Maar het geeft nog vreselijk veel ruis, dus met oortje in is dat enorme herrie.
We hebben een gebruiksaanwijzing in het duits gevonden, die moet ik nog even lezen. En dan hopen dat het echt gaat werken.
meelen schreef:Ik ben vorige week weer aan het werk gegaan, even je gedachte's ergens anders is ook wel fijn. Verder druk met kleding opruimen en dankbetuiging maken. (mijn Ron is ZÓ goed in kaartjes maken, ze worden heeeeeel mooi)
Er komt een zeer recent foto'tje op, die drie dagen voor mama's dood gemaakt is op de kermis in Assendelft.

_sandra schreef:meelen schreef:Hoi
Thnx Mntj en Liquita
En José(via de mail) en Anke natuurlijk.
Ik was natuurlijk eerst op vakantie, daarna ook geen zin om te "bokken" en toen overleed m'n moeder onverwachts (acute hartstilstand in haar slaap) Dus vond het een beetje raar om dat dan alleen hier even te komen melden.
Ik ben vorige week weer aan het werk gegaan, even je gedachte's ergens anders is ook wel fijn. Verder druk met kleding opruimen en dankbetuiging maken. (mijn Ron is ZÓ goed in kaartjes maken, ze worden heeeeeel mooi)
heftig hoor meelen, ook van mij sterkte!hoe oud je ook bent, zonder onze mams lijkt me vreselijk!