Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

met inrijden voelde hij echt al heel fijn, begon echt heerlijk te sjouwen (of hoe je dat ook schrijft). met inspringen ook een dikke oxer op L hoogte gesprongen. Dat voelde echt super, dan merk je echt dat hij super kan springen en wat een vermogen hij heeft
De wedstrijd was in Halloween sferen dus de hele binnenbak was versierd. hingen allemaal van die nep spinnenwebben en spookjes. En in elke hoek stond wel een ding b.v. een heksenketel. Dus dat was natuurlijk wel beetje spannend
maar heb hem er niet te veel naar laten kijken en ben meteen begonnen. Beide parcoursen + barrage foutloos
en 2x een tweede prijs
en met de ereronde werd hij heet joh
toen de muziek begon stond hij al te galopperen op de plek. Want het was tegelijk met de prijsuitreiking van de oefenparcoursen en de B cat. ABC. Dus waren ook allemaal van die kleintjes die voorop moesten. En Elvis dacht: ik laat die shet niet voorop. Dus die neem in de bocht een spurt met een paar bokken en racet zo die shet voorbij
kreeg hem ook echt amper weer terug.

maar ik denk dat het oliebollenconcour in januari mijn L debuut wordt
dan heb ik nog even de tijd om wat oefenwedstrijden/oefenparcoursen te doen in de L en wat lessen. 

. 

In de baan met die banaan! Zet Sylvia er maar op
Fysio erbij gehaald die toch DA adviseerde, en die dacht dat het in haar rug geschoten was, hij kon iig nog geen tekenen voor peesblesures of spierscheuringen vinden..