deze week maar weer bellen voor een afspraak bij de kliniek voor volgende week.... pff zie er nu alweer tegenop. gelukkig gedraagd Val zich netjes tot op heden, dus duimen dat het geholpen heeft?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

CharlyBrown schreef:Hellow! Ik heb vandaag weer zo heerlijk gereden met mijn Chefke, en nog een stukje naar buiten geweest... voor het eerst onder het zadel verder dan de laan (zonder 10 x op en af stappen, omdat meneer verstijfde van 'enge' dingen) Een stuk over de brug geweest en toen weer terug en we hebben velen fietsers, en een aantal scootmobiels getrotseerd. En wat kan die Chef heerlijk draven op zo'n recht stuk. Ik ben weer trots!
Ceriadwen schreef:Nou ben bij de kinderarts geweest.. kleinste was getest op Ehler Danlos syndroom. Ze sluiten het niet uit, maar ze kunnen op maar enkele varianten testen en die testen zijn goed. Betekend alleen niet dat hij het dan niet heeft. Het zit de kinderarts niet lekker dus we gaan nu verder met de neuroloog en de orthopeed. Je zal maar 12 zijn en steeds verlammingsverschijnselen hebben in je been waarvan niemand weet wat het is
Ceriadwen schreef:Nou ben bij de kinderarts geweest.. kleinste was getest op Ehler Danlos syndroom. Ze sluiten het niet uit, maar ze kunnen op maar enkele varianten testen en die testen zijn goed. Betekend alleen niet dat hij het dan niet heeft. Het zit de kinderarts niet lekker dus we gaan nu verder met de neuroloog en de orthopeed. Je zal maar 12 zijn en steeds verlammingsverschijnselen hebben in je been waarvan niemand weet wat het is

voor het vlechten 
dik een uur verder hihi

: [RIJ-ITP] Tjelsey[Fries x Belg] aan het werk op het veld. Twinklebel schreef:Lin, dit is ook een leuke kruising Fries: [RIJ-ITP] Tjelsey[Fries x Belg] aan het werk op het veld.