Papillon knapt wel op vind ik, maar misschien komt dat doordat die geen last heeft door ze pijnstillers en medicijnen, hij was vandaag iniedergeval superdruk aan t dribbelen naast me tijdens het stappen hihi
Mijn proef op Thomars ging wle goed, had er wel een goed gevoel over, gingen kleine dingen wat minder maar voorderest was ik rg tevreden. Maar aangezien we vorige keer ook die jury hadden gehad, kon ik zelf niet beioordelen of ik geslaagd of niet was... Maarja, toch nog 4e met 214 geworden .. dus wel geslaagd gelukkig, volgende keer F7.
Maar vindt het ontzettend raar dat Karin 180 had, slaat echt helemaal nergens op, en Joyce : zoals iedereen al zei ging het bij jou GOED. Dus dit vindt ik echt nergens op slaan .....
Weet iemand trouwens of Thomars er volgende week zondag is i.v.m koetswerk?
ooo hahah dan klan ik zondag gewoon weer op 'm . Want er is vrijdagochtend natuurlijk springen, en de meeste pony's springen wel dus al zou ie wegzijn moest ik even kijken op wie wel.
Vindt 't ozo raar Joyce, ik en Femke keken elkaar aan van wat goed.. we wouden gewoon gaan klappen, echtwaar!