Ik heb geen ervaring met gescheurde kruisbanden dus heb geen idee wat de consequenties zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Annie_ schreef:Maar met school het is zo verustrerend
dat je iets heel graag wilt maar dat bijna iedereen blijft zeggen
dat je het niet kan...
En dat als je zelf er kritisch naar kijkt de moed je ook in de schoenen zakt mede daaor dat iedereen het zegt.

dat zal effe lekker worden
dat ik ondertussen dnek waar ben ik mee bezig
DenK4ever schreef:Annie_ schreef:Maar met school het is zo verustrerend
dat je iets heel graag wilt maar dat bijna iedereen blijft zeggen
dat je het niet kan...
En dat als je zelf er kritisch naar kijkt de moed je ook in de schoenen zakt mede daaor dat iedereen het zegt.
Dat maakt het extra moeilijk omdat je dan de lat te hoog gaat leggen
maar dat iedereen blijft zeggen dat je het niet kandat zal effe lekker worden

DenK4ever schreef:Hmmm, maar hoe zijn je cijfers dan??
Ik vind dat jouw motivatie boven alles gaat!! Als jij gemotiveerd bent om de vwo te doen..
Ik als ouder zijnde zou je dan die kans willen geven!!
Toevallig hebben we het nu met de jongste.. die wil naar havo, maar school wil dat ze naar vmbo gaat...
Nou echt niet!! kind is gemotiveerd voor de havo.. kind gaat havo proberen!!
.
dus mogen we in die 5 weken even gaan inhalen
dat meen je niet!! schandalig!!Annie_ schreef:DenK4ever schreef:Hmmm, maar hoe zijn je cijfers dan??
Ik vind dat jouw motivatie boven alles gaat!! Als jij gemotiveerd bent om de vwo te doen..
Ik als ouder zijnde zou je dan die kans willen geven!!
Toevallig hebben we het nu met de jongste.. die wil naar havo, maar school wil dat ze naar vmbo gaat...
Nou echt niet!! kind is gemotiveerd voor de havo.. kind gaat havo proberen!!
Ja gewoon door zetten hoor !!!
Ze wouden da tik ook naar de Vmbo ging en nu zeggen ze dat ik echt een havo leerling ben
toen was ik echt een vmbo leerling ze kletse uit hun nek.
Me cijfers zijn eigelijk gemiddeld tegen 6/7 meestal 6, nog wat.
maar heb wel 1 dikke onvoldoende voor wiskunde gezamelijk met iets meer dan 1/3 van de klas
er hebben maar 3 kinderen een voldoende.
Maarja dat is weer een ander lang verhaal..
1 tip doe je kind niet naar de meergronden 1 groot sooitje wel gezellig maa reen zooi !!
Ze komen er 5 weken vor ons exame achter dat we voor natuurkunde 3 hoofdstukken nooit ggehad hebben 9en wel nodig voor exame)dus mogen we in die 5 weken even gaan inhalen

.