Emmaa_ schreef:Trek me terug uit dit topic, ben al dat onderlinge gezéik een beetje zat.
Voorlopig zullen jullie mij hier niet meer zien.
Emm, nou moet je is effe goed luisteren, (nee, ik leg je niks op, maar anders blijven we steeds naschoppen over dit 'probleem'..)
je kan niet elke keer als iemand het er niet mee eens is terugtrekken en wegrennen ?!
.
hierdoor leer je jezelf staande te houden in een discussie en niet als het even tegenzit weg te lopen..
en dat als je dan terug komt het dan weer goed is.?! Het moet juist leuk zijn om hier je verhaal kwijt te kunnen, maar je moet ook omgaan met de mening van anderen, dat niet iedereen het op prijs stelt als je steeds weer jezelf naar beneden haalt en negatieve dingen zegt over jezelf..
Duss zand erover, iedereen heeft ze eigen mening over dingen, dat horen we te respecteren, alleen soms moet je weten wanneer je moet stoppen met dingen.. En een herinnering daaraan kan heus geen kwaad, je word er alleen maar sterker van 
Heb graag dat je er enigszins wat over zegt, graag niet pb, zulke dingen moeten we met elkaar oplossen en niet achter elkaars rug om !
!