Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iriis_ schreef:Hihi ik doe het tegenwoordig liever bij m'n kastje, vooral als het kastje van Lazise (onder ons) open staat, dan heb ik een heel kleedhokje
gaat veel sneller als in zo een vieze wc! en meestal is er niemand! (behalve laatste keer, toen liep die man (naam kwijt) met dominga...)

Ahtnamas schreef:Iriis_ schreef:Hihi ik doe het tegenwoordig liever bij m'n kastje, vooral als het kastje van Lazise (onder ons) open staat, dan heb ik een heel kleedhokje
Met wedstrijden verkleed ik me altijd in/bij de auto als ik deze mee hebgaat veel sneller als in zo een vieze wc! en meestal is er niemand! (behalve laatste keer, toen liep die man (naam kwijt) met dominga...)
je meot juist uitkijken voor die typetjes die je wel willen zien
(maar die lopen volgens mij niet echt rond op de manege...
)

Iriis_ schreef:Sabrien, weet jij of dat ZAND festival al uitverkocht is?
Of dat je nog steeds kaarten kan krijgen?

en niet eraf vallen
gebeurtenissen en weet ik veel watjes ..
..
! Houden jullie Victor in de gaten en als aglona weer terug komt ook
En de springlijst, voor het geval dat ik doorgekrast word
.. Veeel rijsee iedereeen en nog een fijne vacantioneeee.. En doe voorzichtig

!
G1ovanna schreef:giovanna heeft mishcien verzogrpaardje
Maaikeee schreef:Mooi dat jullie allemaal lekker hebben gesprongen, klinkt goed
En veel te laat: maar fijne vakantie kirsten haha!
Hopelijk past het zadel morgen wél goed iris, hebben jullie zo langzamerhand wel verdient!
Oojaa noortje jij lest ook waar mijn broer lest! Hij moet morgen afrijden ghehe ben benieuwd![]()
Menn ik ben gebroken! Lange dag gewerkt, morgenavond ook nog en dan zowiezo weekendje vrij!
Het voordeel van dat ik werkte was dat we heerlijke airco hebben, en ik dus geen last heb gehad van het benauwde weer
en naast de hitte die van buiten komt hebben we ook nog alle frituurpannen etc. ik kan je een ding zeggen dat is niet leuk! Na 2 uur heb je al pijn in je voeten, een droge mond (ookal drink je genoeg) en soms zelfs lichte hoofdpijn *zucht* ik hoop dat de mensen morgen wel een beetje vrolijk zijn!

?.stephanieh schreef:TADAA![]()
![]()
Emmaa_ schreef:We hadden toch afgesproken dat we meer op elkaar zouden reageren??.
Want ik heb dat hele verhaal geplaatst en heb er 1 keer op gereageerd gekeren =S