Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha 

hij is nu 5 jaar!
haha. en moest hij ook nog is naar de dierenarts toe, voor een prikje, maar... hij kreeg wel een mooi cadeautje van de dierenarts! haha 
Ze zaten steeds al naar elkaar te gluren onder de corniferen door, en nu was mijn vader boven, komt op eens de buurman naar ons toe, ja ik was me hondje al kwijt
was ze onder de corniferen door naar max toe gelopen en in onze tuin gaan spelen
en max nam haar mee naar binnen en liepen ze steeds naar binnen en naar buiten.. haha zie je het al voor je?
Gefeliciteerd Max! 
LieZ_Horses schreef:Ojaa Kels, we moeten nog leuke foto's van Sherra, Nando en Porsche enzo uitzoeken voor het kastje.
je zit er net 1 dag in 
dus het komt binnenkort wel goed?
Kunnen we ook nog wat meer leuke foto's maken.
Meeste nando en sherra toch?
en dan nog paar anderen
en natuurlijk leuke foto van pas de deux en van ons twee alleen.. ach joh we kijken binnenkort wel even goed?

mag hij wel niet mee rop de manege staan, hij MOET er in!
haha
x_kelsey_x schreef:LieZ_Horses schreef:Ojaa Kels, we moeten nog leuke foto's van Sherra, Nando en Porsche enzo uitzoeken voor het kastje.
Niet zo snel jijje zit er net 1 dag in
Roos heeft nog steeds recht om haar spullen erin te stoppen, wat waarschijnlijk alleen haar cap zal zijn maar jadus het komt binnenkort wel goed?
Kunnen we ook nog wat meer leuke foto's maken.
Oh moet porsche er toch wel in?Meeste nando en sherra toch?
en dan nog paar anderen
en natuurlijk leuke foto van pas de deux en van ons twee alleen.. ach joh we kijken binnenkort wel even goed?
Gewoon één foto ofzo van Porsche!
x_kelsey_x schreef:En urnie moet er ook in hoor!mag hij wel niet mee rop de manege staan, hij MOET er in!
haha
Twingo moet er trouwens ook in!

LieZ_Horses schreef:x_kelsey_x schreef:En urnie moet er ook in hoor!mag hij wel niet mee rop de manege staan, hij MOET er in!
haha
Is goed!Twingo moet er trouwens ook in!
heb al foto met alle 4 mini's
en we moeten dan maar even foto maken van bink, mini, twingo en ferrari

Ik had een leuke gezien van O'Neill dacht ik. 

die van o'neil was ook leuk
ben beetje vroeg met agenda kopen maar ik zag m en moest m hebben

de roze zeker?

jogging heet ie zie ik hier staan, kan alleen de afbeelding niet kopieren