Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alles gaat goed met haar, Leo houdt ze gelukkig goed in de gaten of ze ook goed eet enzo dus dat is wel erg fijn! Twinklebel schreef:Alleen wilde ik daarna een stapje verder en op het erf uitstappen, maar wilde mevrouw niet van stal af lopen. Ging een partij theater staan maken op het erf, gelukkig heeft Sandra me even geholpen en haar aan de hand meegesleurd, zodat mevrouw toch haar zin niet kreeg.
Haha de tuttebel, blijkbaar voelt ze zich inmiddels al goed thuis!
Dayna schreef:Twinklebel schreef:Alleen wilde ik daarna een stapje verder en op het erf uitstappen, maar wilde mevrouw niet van stal af lopen. Ging een partij theater staan maken op het erf, gelukkig heeft Sandra me even geholpen en haar aan de hand meegesleurd, zodat mevrouw toch haar zin niet kreeg.
Tja, je kan ook niet alles hebben in 1 keer heHaha de tuttebel, blijkbaar voelt ze zich inmiddels al goed thuis!
Kan ook bijna niet anders met zo'n mooie buurman
.
Ettebak..
ellen_xx schreef:haha gelukkig ben ik niet de enigehihi ging wel goed tog gister met rijden in de bak met max erbij
mooi zo dat het goed ging in de bak vandaag jammer van de actie op het erf