Dat medicijnenteste moet je nooit doen , zitten vaak hele grote risico's aan vast vandaar dat je er zoveel voor krijgt . Maar dat is vaak een periode van twee weken dus denk niet dat Sas dat gaat doen .
En je was echt heel netjes op tijd thuis hoor!! Ben trots op je .
Ze staan het tegenwoordig overal toe . In Katwijk gaan na één uur ook de asbakken weer op tafel... En waarom (ja hier komt een geweldige uitleg). Gemeente Katwijk heeft besloten dat de kroegen hier langere open mogen blijven (tot vijf uur ofzo geloof ik...) maar na één uur mag er niemand meer naar binnen. In deze regeling staan geen uitzonderingen. Dus de kroegen redeneren als volgt: Als er niemand in mag na één uur mag ook een inspecteur niet naar binnen dus ze kunnen niet controleren of er na één uur gerookt wordt .
Hahahahahaha ik vond m ook wel grappig . Maar na één uur komt er echt niemand meer naar binnen, zo ben ik nog wel is op een probleem gestuit.... Ik voelde me even niet zo lekker en ging buiten een frisse neus halen, maar toen ik naar binnen wilde was het één uur geweest. Mijn jas hing nog binnen en ik stond buiten. En ik mocht niet eens naar binnen om me jas te pakken. Dus ik de vriendin bellen waarmee ik weg was, die heeft me jas gepakt en toen kon ik naar huis gaan lopen. Was bij haar achter op de brommer gekomen en zij had nog geen zin om naar huis te gaan (ik ben daarna dus nooit meer met haar uit geweest... echt een poedersuiker).
Hahahaha nog een leuke manier om de wet te ontduiken... Het gaat om een rookvrije werkplek. Misschien vallen vrijwilligers die en vergoeding krijgen er wel niet onder want het zijn geen werknemers .
Hier is het ook grappig want in dat cafe hebben ze een rookhok maar de rook gaat via een buis het cafe weer in. Dus eigenlijk komt al het rook gewoon het cafe weer binnen
Want ik heb een jongen toe gevoegd op msn die ik eigenlijk niet zo goed ken maar die ik opzich wel beter wou willen leren kennen.
Maaar hij zit bij mij op school is vrienden van een vriend van mij.
Is het niet heel dom dat ik hem heb toe gevoegd en als hij online komt moet ik dan met hem praten of juist niet
Meestal vinden jongens mij leuk en hoef ik er weinig voor te doen maar in dit geval ben ik bang dat ik er wat voor moet gaan doen maar ik heb geeeen idee hoe.
*Zoekt wel op internet* *Zoekt niet op internet* *Zoekt wel op internet* *Zoekt niet op internet* *Zoekt wel op internet* *Zoekt niet op internet* *Zoekt wel op internet* *Zoekt niet op internet* *Zoekt wel op internet* *Zoekt niet op internet*