Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
). Op Gucci wil ik dat arme beestje niet aan doen. Ben 1,5 kilo aangekomen
.
even te bedenken dat als jouw man ook mee komt BBQ-en, moeten we dan niet even wat meer vegetarische lekkere dingen halen voor jullie? Het leek me zo weinig voor 2 pers. n.l. !! 
En ook niet echt wat je verwacht als je lekker op vakantie gaat.
KimLittle schreef:Haha, nee hoor; Jan is geen vegetariër. Ik denk zelfs dat ik voor Jan moet afzeggen als hij ook Vegaspul krijgt van de barbeque! Wel superlief dat je daarover nadenkt, thanks.
. Jouw man is dus ook van het type 'keep the beans and give me meat'. Doen jullie dan thuis apart eten koken enzo?San1978 schreef:Ach, je moet toch wat als je zo eens in bad zit hè. Jouw man is dus ook van het type 'keep the beans and give me meat'. Doen jullie dan thuis apart eten koken enzo?
Ja hij is van de 'Keep te beans and give me meat'. Alleen bij pasta en rijst eet hij vega mee, bij Hollandse pot gooi ik voor mij een vegaschijf in de pan en voor hem een biefstuk ofzo. Dat gaat perfect zo. Ik ben niet panisch voor vlees hoor; ik maak het wel klaar en het gaat ook gewoon in één pannetje met mijn vegaburger. Ik eet het spul alleen niet.