Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:18

Oef wat is het ineens stil... slik... ik meende het niet hoor.. slik snif... van die baby roggen...snif snif... echt niet! |(

Graceful

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:24

He Kim, ja ik heb alle accessoires voor je klaarliggen! Beloof je dat je ze niet stiekem zelf gaat gebruiken? Neem alles mee vanavond!

Visje op de BBQ is best lekker toch? Oh nee, je eet geen vis denk ik he? Maar de beebierog laten we lekker zwemmen in de badkuip van Suus, anders wil ze niet meer op ponykamp vrees ik!

San, hebben we nog waxinelichtjes nodig??

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:50

Haha hangt een beetje af van de 'mood' van Jan... ~~}>

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:57

Yes - neem maar een zak van die citronella waxinelichtjes mee. Komt wel van pas denk ik, die dingen zijn zo opgebrand. Kim zou ook nog wat meenemen had ik begrepen.

Hmmm, lekker visje op de BBQ is zeker niet verkeerd maar of dat nou een bébierog moet zijn >;)

Ben benieuwd op wie ik mag vanavond (klinkt erg Penny hè ;) ). Op Gucci wil ik dat arme beestje niet aan doen. Ben 1,5 kilo aangekomen :o .

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 11:12

@san: ik geloof dat we geen citronella lichtjes bij IKEA hebben, zou jij anders zelf een zakje willen halen? Betaal ik je vrijdag terug!

@kim: weet niet of ik dit nou wel wil weten.......

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 11:20

@San: Ik heb nog een koker Citronelle waxinelichtjes liggen die m'n kast uitstinken. Ik weet niet zeker hoeveel erin zitten, denk nog iets van 15 ofzo. Neem ik in ieder geval mee.

@Thirz: Nee wil jij me nu vertellen dat jullie die dingen in de kast hebben liggen om mee te punniken ofzo... tssss

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 11:36

Jongens, het is woensdagochtend en ik wil liever niet nadenken over wat mijn medepenny's in de kast hebben liggen..... ~~}>

Is goed, ik neem ook citronella waxinelichtjes mee !!

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 12:20

@ Kim: :o Ik ben dol op punikken!!! _O-

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 12:35

Getver, net is hier het bericht doorgekomen dat een collega is overleden tijdens een ongeluk op zijn vakantie adres. Ben er helemaal een beetje naar van. Hij is 28 jaar geworden...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 12:39

he san wat naar zeg....en ook nog zo jong.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 12:44

Goddorie, da's inderdaad jong. Was het ook iemand waar je echt mee samenwerkte?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 12:46

Nee, maar kende hem wel van praatjes bij het koffieapparaat en de kopieermachine. Je weet hoe dat gaat. Bah, zo jong inderdaad en zo plots. Wat zal zijn familie het moeilijk hebben nu zeg!

Helaas is dat het leven.

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 12:47

Jeetje San, wat afschuwelijk!! Dat is schrikken zeg.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 13:04

Nee niet zo heel goed. Het is meer zo schokkend omdat je hem wel kende en omdat hij nog zo jong is. Maargoed ladies, zo is het leven soms helaas en het is niet anders. Laten we het gauw maar over wat gezelligs hebben want het is al treurig genoeg allemaal.

Kimmie, ik zat gisteravond in bad :D even te bedenken dat als jouw man ook mee komt BBQ-en, moeten we dan niet even wat meer vegetarische lekkere dingen halen voor jullie? Het leek me zo weinig voor 2 pers. n.l. !!

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 13:10

Als aanvulling op de BBQ, Nita heeft toch ook een vriend? Moeten we haar ook even inlichten dat hij mag komen?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 13:12

Haha, nee hoor; Jan is geen vegetariër. Ik denk zelfs dat ik voor Jan moet afzeggen als hij ook Vegaspul krijgt van de barbeque! Wel superlief dat je daarover nadenkt, thanks.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 13:28

Ah bah San, da's jong. -O- En ook niet echt wat je verwacht als je lekker op vakantie gaat.

Overigens, iedereen die aan de beebierog wil komen moet eerst langs mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 13:33

Jeetje San! Dat is ook echt afschuwelijk, zo jong en dan denk je lekker op vakantie te gaan. Kom je gewoon niet meer terug... :n

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 14:19

Graceful schreef:
Als aanvulling op de BBQ, Nita heeft toch ook een vriend? Moeten we haar ook even inlichten dat hij mag komen?

Ja da's wel zo leuk. Vanavond even doorgeven aan 'r?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 14:31

KimLittle schreef:
Haha, nee hoor; Jan is geen vegetariër. Ik denk zelfs dat ik voor Jan moet afzeggen als hij ook Vegaspul krijgt van de barbeque! Wel superlief dat je daarover nadenkt, thanks.

Ach, je moet toch wat als je zo eens in bad zit hè :D . Jouw man is dus ook van het type 'keep the beans and give me meat'. Doen jullie dan thuis apart eten koken enzo?

Thanks voor jullie medeleven lieverds !

Ja, laten we Nita's partner ook vragen. Wel zo gezellig!

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 14:56

San1978 schreef:
Ach, je moet toch wat als je zo eens in bad zit hè :D . Jouw man is dus ook van het type 'keep the beans and give me meat'. Doen jullie dan thuis apart eten koken enzo?

_O- _O- Ja hij is van de 'Keep te beans and give me meat'. Alleen bij pasta en rijst eet hij vega mee, bij Hollandse pot gooi ik voor mij een vegaschijf in de pan en voor hem een biefstuk ofzo. Dat gaat perfect zo. Ik ben niet panisch voor vlees hoor; ik maak het wel klaar en het gaat ook gewoon in één pannetje met mijn vegaburger. Ik eet het spul alleen niet.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 15:53

Aaaah, gaat dat zo bij jullie :D .

Hey Thirz, kan ik vrijdagochtend trouwens met jullie mee naar stal rijden? Ik heb helemaal geen auto want manlief is gewoon op zijn werk bedenk ik mij nu !

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 16:39

kim deed jij eigenlijk nog met Babe mee of ga je samen met Billy jean en Mayo?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 16:43

Weet ik eigenlijk niet meer... Volgens mij doen we een hoop in teams en dan deel ik gewoon het paardje met betreffende teamgenoot denk ik zoiets ofzo. Maar ik keek eigenlijk al wel een beetje uit naar de zeskamp met Babe :D

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 17:04

nou ik heb gewonnen in de staatsloterij!!!!!!