Kan daar geen leuke smiley voor gemaakt worden
Ik wil eigenlijk weer offline, maar dan mis ik alle leukigheidjes hierzo
Madelonnnnnn, heb je nu al alles bijgelezen, je bent zo still??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjoert schreef:Sily schreef:
Goh wie had er nou gedaht dat het nog zo'n leuke avond zou worden,a ls erooit nog een speciale vote for moddies topic komt ga ik voor Sjoert
Nee, die topics mogen niet.
Braaf blijven anders krijg jij dalijk ook een ow
Sily schreef:Sjoert dat komt omdat mannen gewoon een stuk minder volwassen zijn he.
Die snappen dat allemaal niet zo he![]()
Daar kunnen jullie niks aan doen![]()
Dat is nou eenmaal zo
perdiksvesra schreef:nee,nog niet bijziend en niet slechtziend
Xeen schreef:Deze gesprekken zijn egt te grappig
perdiksvesra schreef:Die gaste hierzo flowe hemmmmmm
Jullie zijn goed,maar ik ben de beste

Binar schreef:Nee wel jammer, net als ons stal undercover topic, quotes van onze eigen stalgenoten, was leuk maar helaas mag niet sil![]()
Braaf blijven anders krijg jij dalijk ook een ow
Sjoert schreef:perdiksvesra schreef:nee,nog niet bijziend en niet slechtziend
maar je miste mijn geintje wel, met dat "dames en heren"
Sjoert schreef:Sily schreef:Maar jij bent een jongen (jong enzo) en ik ben oud enzo....dan heb je daar toch een andere kijk op enzo he
Ik ben ook al oud en een jongen, maar ik heb er dus echt geen andere kijk op................
perdiksvesra schreef:Gelukkig miste ik hem sjoert,er zat nogal een vreemd luchtje aan..
madelon31 schreef:halloooooo even stoppen met bokken ik heb nu geloof ik al weer 2 pagina's voorbij zien gaan, terwijl ik nog bij 476 ben....moet echt heeeeel veeeeel bij lezen ff stoppen nu graag
Jij bent toch wel zo geweldig dat je alles snel kunt lezen

) topic geopend voor de allerbeste van MDL en Sjoert sloot hem omdat ik geen spelletjes mag spelen en nu ben ik confused.