Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marjolein29 schreef:Melanie_B schreef:![]()
![]()
![]()
VERLIEFD
![]()
![]()
http://bokt.nl/markt/ad/149561/mooie-en ... -haflinger
Die zou heus wel passen onder mijn kont...
Wat een leukerd! Zoals die loopt met dat jochie erop.Prachtig gezicht.
Sinds lange tijd weer wat hoger gesprongen. 105 op het laatst
Kon niet eens blijven zitten, moest echt in verlichte zit anders werd ik gelanceerd
Toen dacht ik wel: 'hmmmm sprongetje is wel een keer leuk.' Maar ik dat moet ik met Meraantje maar niet meer doen. En ik weet niet of ik nog wel durf ook eigenlijk. Dit vond ik in het begin al spannend
Broccoli schreef:Leuk!
Ik ben weer eens wat grondbalkjes gaan doen met Meraan. Eerst drafbalkjes en daarna galopbalken. Daar werd ze wel een beetje fris vanKon niet eens blijven zitten, moest echt in verlichte zit anders werd ik gelanceerd
Toen dacht ik wel: 'hmmmm sprongetje is wel een keer leuk.' Maar ik dat moet ik met Meraantje maar niet meer doen. En ik weet niet of ik nog wel durf ook eigenlijk. Dit vond ik in het begin al spannend
![]()
![]()
Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Leuk!
Ik ben weer eens wat grondbalkjes gaan doen met Meraan. Eerst drafbalkjes en daarna galopbalken. Daar werd ze wel een beetje fris vanKon niet eens blijven zitten, moest echt in verlichte zit anders werd ik gelanceerd
![]()
![]()
hahaha jaa dat zal ze vast heeeel heeel leuk hebben gevonden hihi! Maar je kan wellicht
een laag kruisje neerzetten en gewoon gaan dressuren, en dan gewoon net zolang rijden
totdat je er klaar voor bent. Gewoon tussen het rijden door meenemen, dan bouw je het rustig
op ipv én balkjes én meteen springen. Het jaar heeft 365 dagen dus alle tijd. Als je wilt
dat ik je help moet je het zeggen!
alle tijd heb!!
! Deed hij eigenlijk het beste! De weigeringen zijn 100% mijn fout, dat zie je
.
.

ik ben super trots op mijn knapperd!!
wist je nog de eerste keer noor, daar was jij bij hihi.
. Nu heb ik er wel meer vertrouwen in haha! Kirsten_S schreef:Ik heb volgende week sinds lange tijd weer een crossleswist je nog de eerste keer noor, daar was jij bij hihi.
. Nu heb ik er wel meer vertrouwen in haha!
dansend over het veld met z'n strot erop
en dan zit er zo'n klein meisje op die echt heeeeelemaal niets te zeggen heeft! hahaha
Pebbs schreef:Kirsten_S schreef:Ik heb volgende week sinds lange tijd weer een crossleswist je nog de eerste keer noor, daar was jij bij hihi.
. Nu heb ik er wel meer vertrouwen in haha!
jaaadansend over het veld met z'n strot erop
en dan zit er zo'n klein meisje op die echt heeeeelemaal niets te zeggen heeft! hahaha
ik was wel blij voor je dat ie later beter werd maar mannn wat was ie sterk!