Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!!
! Kirsten_S schreef:ik heb ook appeltaart, maar als ijs samen met catalanaaa (heeerlijk, soort creme buleee), twee x citroencake ennn chocoladekoekjes ijssss! Nu snel naar huis
Dat is de specialiteit van de regio waar ik heen ga in Spanje, heerlijk.
En dat ga ik straks drie weken lang iedere dag eten.
esiebessie schreef:Kirsten_S schreef:ik heb ook appeltaart, maar als ijs samen met catalanaaa (heeerlijk, soort creme buleee), twee x citroencake ennn chocoladekoekjes ijssss! Nu snel naar huis
crème de catalana ijsDat is de specialiteit van de regio waar ik heen ga in Spanje, heerlijk.
En dat ga ik straks drie weken lang iedere dag eten.
Astor schreef:Oppassen dames: [VVDD] En dan is je zadelkamer leeg! Diefstal in Zeewolde
Astor schreef:Jill heeft ze al heel lang, nog lang voordat Azra kwamMaar Jill heeft tussendoor bij iemand anders gestaan!
Dit is Jill (dit zijn oudere foto's)
want ik ken jill, en die was allang niet meer in het bezit van jennifer omdat haar moeder jill had gekocht. En ze stond voor kort gewoon bij haar moeder in wei met pensioen omdat ze al wat ouder en dampig is , wat op 1 meter afstand van jullie stal is. Dat zou je dan toch moeten weten?
Astor schreef:Goede middag trouwens!
Heb net weer les gehad! Echt veel deze week haha! Maar hopelijk werpt het wel zijn vruchten af!
Het rijden ging lekker en Az liep fijn en alles gaat steeds beter! Dus ben heel benieuwd zondag.
Sabine, Mooie broeken zeg! En helemaal niet duur! Dat zijn nog eens leuke prijzen
En ik doe ook altijd super lang met de goedkopere broeken. Toch zie ik soms zulke gave maar die zijn zo duur
Mooie laarzen hoor! Leren laarzen zitten zoooo lekkerI love it! Wil nooit meer terug naar rubberen.
Manon, Haha doos je gaat je toch niet druk maken om de kleur?Anders koop je een zwarte en een bruine ofzo.
De eerste broek die Sabien had geplaatst kun je prima combineren met van alles!
Lisette, Ben jij zondag ook op de manege?Zou je het leuk vinden om wat fototjes van mij en Az te schieten?
Noortje, Wat goed dat je zo'n grote schoonmaak hebt gehad! Soms is dat gewoon echt even nodig
Esmee, Heerlijk zeg dat je nu nog op vakantie gaat! Waar gaat de reis ookal weer naar toe?
queens29 schreef:toevallig dat ik dit topic tegen komwant ik ken jill, en die was allang niet meer in het bezit van jennifer omdat haar moeder jill had gekocht. En ze stond voor kort gewoon bij haar moeder in wei met pensioen omdat ze al wat ouder en dampig is , wat op 1 meter afstand van jullie stal is. Dat zou je dan toch moeten weten?
??
Doegg