om mijn liefde terug te vinden... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
om mijn liefde terug te vinden...
zie je niet, maar is toch geen zwart haha
hahahaha
hahahahaha
hahahahahahah 
hahahaha
en noorwegen.. achh een vakantie ofzo
hihihihi

hoop dat 't nie al te koud wordt 

)
pfff Marjo_Wystan schreef:las trouwens net op bokt dat alle buitenlandse pony's het land uitmoeten... Maar waar moet wyssie heen? Zn papa is duits, moeder nederlands en van oorsprong moet hij terug nr noorwegen? Dan ga ik mee doen met een all you need is love programma...om mijn liefde terug te vinden...

was lekker voorwaarts, hoefde daar nix voor te doen
zelfs 1x met galloperen moest ik op binnenhoefslag proberen, maar toen hij op de hoefslag was en dichtbij 'n ander paard dachtie.. Bekijk 't even 

Lay schreef:Marjo_Wystan schreef:las trouwens net op bokt dat alle buitenlandse pony's het land uitmoeten... Maar waar moet wyssie heen? Zn papa is duits, moeder nederlands en van oorsprong moet hij terug nr noorwegen? Dan ga ik mee doen met een all you need is love programma...om mijn liefde terug te vinden...
? Wie verzint dit?? De overheid???
Anders weet ik nog wel een goede voor ze; de gevangenis zit vol met volbloed criminele buitenlanders, kunnen ze die niet terug sturen...??
Ja we zijn een dagje weg geweest met de paarden naar Meijendel!

mag ik notuleren

hahahaha ben het gewent 
hahahaha
lekker eerder thuis