Ja beetje zonde heb je een binnenbak kun je er niks mee ;p
Maar het is ook zo glad! Ik wilde opstappen maar zag niet dat vlakbij ijs lag, ze stond niet stevig dus ze liep een stukje verder staan we ineens op het ijs! Glibberden bijna uit gelukkig kon ze snel ervan af. Maar echt glad!!
hahah nou we kunnen we in de binnenbak rijden met de manegepaarden en de paarden die op de manege staan enzo... maar t paardje dat ik doe die staat zegmaar daar waar manegeklanten over t algemeen niet horen te komen.. zegmaar naast de manege woont de schoonvader van de eigenaar en daar staat ie. en dan moet je dus van de stal daar naar binnen naar de manege zegmaar (dat kan gewoon "binnedoor"(niet over openbare weg)maar dat stuk is dus net bevroren, heeeel naar)
_Lucy
Geplaatst: 08-12-10 18:19
ik kom net terug van faron, heb alleen maar kunnen voeren en poetsen en t land uit mesten, ben toen maar weer naar huis gegaan..
ze staan nu gelukkig wel in t dichtsbijzijnde stuk land, normaal moest ik me helemaal aan faron vast klampen omdat ik anders onderuit ging xD met keiharde grond met "gaten" (omdat ze toen de grond nat was altijd naar stal gallopeerden..) met ijs en dan in het donker terug naar het land..
O het mag van mij wel weer dooien! Dan kun je alles even mooi vlak maken en zo En dan mag het wel weer lekker gaan sneeuwen en koud worden XD Vind het altijd zo mooi. Maar het mag ook wel gewoon dooien maar nu is het zo glad!
nee ze gallopeerden toen de grond nat was, toen t nog niet vroor. maar omdat de grond nu bevroren is ga je heel snel onderuit als je daar overheen moet..
ik heb dus sindskort ook een leven want normaal was ik hier altijd haha
_Lucy
Geplaatst: 08-12-10 18:33
als het goed is gaat het vanaf morgen dooien, dat zeggen ze teminste.. mag van mij wel dan kan ik hopelijk zaterdag weer rijden.. en als t niet gaat dooien mag er wel een dik pak sneeuw vallen, want dat kan ik ook nog wel een beetje rijden, als er maar geen ijs onder ligt zoals nu..