ja leuk joh. ik ga zo ook weer even foto's spammen, moet even kijken welke ik op hyves zet. poep ik heb mn toetsweek echt al zwaar verkloot; heb teruggekregen tot nu toe: 5.5 voor bio 6.5 voor duits 5.2 voor scheikunde 5.0 voor wiskunde.
wat baal ik van die allemaal net geen voldoendes. waarom had ik deze vakken ook al weer? komt sanne aan met dr 7.7. voor wi. nerdieee (:
Ik was echt verbaasd toen Anne het vroeg, Willie een een kleine Dartmoor, echt heel grappig ding. En Kyra is ook echt een leuke, maar wel een beetje apart loopje xD
,poedersuiker ik doe het gewoon weer. mijn limewire heeft bedacht dat hij de liedjes niet meer zelf naar itunes zet, en ik verwijder ze gewoon doodleuk weer uit mijn gedownload scherm. nou moet ik ze allemaal weer gaan zoeken -_-
whooo. en toen deed de limewire even raar ;p ik ging foto's maken bij alin, dat beest tilt toch even die voorbenen op zeg die loopt even lekker over de voorbenen maarja, en daarna heb ik ook maar even sociaal [***] en [***] gedag gezegt.