Geniet ervan Marion! Gister veranderde Noah van een lief paardje in een grote druktemaker met oefenen voor de kur. Hij weet nu precies wanneer hij moet aanspringen in de galop, wordt dan mega enthousiast en is bijna niet meer te houden. Nathalie & brave hadden hetzelfde probleempje . Vandaag eerst maar even losgooien voordat ik erop ga. Iedereen werk ze vandaag!! (behalve degene die lekker vrij zijn )
Verstandig Ilv. Ik was al 2 dagen niet op stal geweest en voelde me moreel verplicht Tencie toch even een knuffel te gaan geven.
Xantha
Geplaatst: 07-12-11 21:09
Ik wilde even met X in de binnenbak gaan lopen maar het was een beetje druk. Dus ben ik in de buitenbak gaan lopen, beetje winderig. Xantha vond het nodig gek te gaan doen en rende een paar keer om mij heen. Even later zag ik de onderkant van haar buik. pfff wat is ze dan groot zeg Daarna heb ik haar maar even in de andere bak laten rennen, dat had ze even nodig. Ze liep met haar staart in de lucht te snuiven, leek wel een hengst Morgen nog een keer de kur oefenen met muziek
taverno
Geplaatst: 08-12-11 09:56
Goedemorgen
Ik doe maar weer eens een weerberichtje!
Vooral vanmiddag af en toe regen.Vanavond langs de kust zuidwesterstorm.
Vandaag is er eerst nog wat zon maar van het westen uit neemt de bewolking snel toe. Eind van de ochtend en vanmiddag valt er af en toe regen. het zuidoosten houdt het waarschijnlijk droog. Er wordt zachtere lucht aangevoerd waarbij de hoogste temperaturen, ongeveer 11 graden, waarschijnlijk pas in de avond worden bereikt. De wind draait naar zuidwestelijke richtingen en neemt in de loop van de middag weer toe naar (vrij) krachtig, langs de kust en op het IJsselmeer naar hard tot stormachtig 7-8 Bft. Langs de kust komt er in de avond een zuidwesterstorm te staan, 9 Bft. Boven land komen dan weer zware windstoten voor van rond 75 km/uur, in het kustgebied van 80-100 km/uur. Later in de avond en vannacht trekt een lijn met zware buien van het noordwesten uit over het land. Daarbij komt ook onweer voor en bovendien kunnen de windstoten lokaal dan nog wat hoger uitpakken.
cykie
Geplaatst: 08-12-11 12:05
Gisteravond heb ik het ook maar niet gewaagd om naar stal te gaan. Vanavond gaat het weer stormen zie ik. Maar goed vanavond was ik toch al niet van plan om te gaan. Fa heeft even 2 dagen vrij. Morgenmiddag ben ik lekker vrij en dan de generale repetitie voor de kuur.
Ben benieuwd hoe het oefenen met muziek vanavond gaat Debby. Maar Xantha heeft al de ervaring van vorig jaar dus dat scheelt misschien.
Ik heb niet gereden met die storm,het ging steeds harder waaien.
Heb Tence losgegooid in de oude bak waar hij nogal hard onderuit ging,hij gleed uit in een plas. Hij zag er niet uit daarna,hopelijk is alles oké morgen.
Xantha
Geplaatst: 09-12-11 00:17
Tjee wat een avond, Tjelle koliek en Waikita ook. Doc is langs geweest en ze hebben beide een prikje gehad. Ben benieuwd hoe het morgen gaat met ze!
Xantha was braaf, Es heeft gereden. Het waaide hard maar het leek Xantha niet veel te doen. Muziek vond ze ook niet zo erg, helaas deed mijn cd speler het niet dus hebben we het maar met de radio gedaan
Hahaha, nou meestal vindt ze het maar niets in de binnenbak als het zo hard waait!!
nikkielvis
Geplaatst: 09-12-11 08:58
Nou heb wel even kunnen oefenen voor mijn start Cynthia. Heb aan de mensen die bij mij in de bak waren gevraagd of ze even aan de kant konden. En dat was geen probleem.
De enige keer dat ik helemaal alleen in de bak was. Bedacht Elvis zich een kameel na te doen en heb dus eigenlijk alleen maar een kleine discussie met hem gehad. Moest er ook wel ergens om lachen die gekke pony
Hoop dat het met Tjelle en Waikita al weer beter gaat...
Xantha ook kunnen oefen met de radio helaas. Stomme Cd spelers ook he...
Er gebeurd echt altijd wat op die N206 he... Nou rijden mensen daar ook als gekke
En Marion wat gaat het weer doen ??
Cynthia succes met je generale
Gister bij mijn zus geweest om de laatste spullen te halen voor onze act Heb een lol gehad met mijn zus
nikkielvis
Geplaatst: 09-12-11 08:59
En dames even doorpraten zo komen we nooit voor 2012 in topic nummer 3
taverno
Geplaatst: 09-12-11 09:03
Goedemorgen
Ben benieuwd hoe iedereen er uit ziet.
Wat sneu voor Tjelle en Waikita
Geleidelijk minder wind
Het is wisselend bewolkt en vooral in het noorden komen er enkele buien voor. Ook onweer en hagel valt niet geheel uit te sluiten. De middagtemperatuur ligt rond 8 graden. De west- tot zuidwestenwind is eerst nog vrij krachtig, 5, langs de kust hard tot stormachtig, 7 of 8 Bft. Tevens komen er langs de kust zware windstoten voor tussen de 75 en 90 km/uur. De wind neemt vanmiddag af naar matig en langs de kust naar krachtig tot hard.
Komende nacht kunnen er in het noorden van het land nog enkele buien vallen. De temperatuur loopt uiteen van een graad of 5 aan zee tot dichtbij het vriespunt in het oosten van het land. De wind komt uit zuidwest en is matig, kracht 3 of 4, aan zee vrij krachtig, 5. Zaterdag overdag in het noorden misschien nog een lichte bui, op de meeste plaatsen blijft het echter droog en laat de zon zich geregeld zien. De wind is west tot zuidwest en matig, aan zee soms vrij krachtig. De middagtemperatuur ligt rond 6 graden.