Shanti_ schreef:KarinW86 schreef:He nee wel een leuke naamShanti of Shandy is een drankje ofzoooo weet niet eens hoe je t schrijft Shandy wordt het die vind ik ook mooi
Ik heb zelf nog een idee gemaakt, weet niet of je het wat vind, steef? en meer , lot, room natuurlijk ook
alles even op een rijtje en speciaal voor steef met een hartje xDHeb er een paar met verschillend hartje, kan ook combie maken.even in een link anders te groot, maar ik denk dat je het zo bijna niet kan lezen en zien :http://i43.tinypic.com/bhygys.jpg
even 2 foto's van Lýsa.Dat was de jonge ijslander merrie waar ik vorig jaar op ging met de buitenrit. Het was de 3e keer dat ze naar buiten ging en dat was de eerste keer dat jaar. Dus was erg moeilijk. Ze was ook erg sterk, maar het was wel leuk
Jean; Ik vind opzich het ontwerp wel leuk, maar ik vin dat paard lelijk hij lijkt een beetje.. op.. ..Koss
Stef_Winston schreef:Fieke, kan het dat wij jou net op de manege zagen Dat kan, ik was er heel even, zat met Hanni en Cynthia en Rosalind te kletsen....Dit is van donderdagochtend, Esmeetje 18 uur oud dus: