meelen schreef:Wie gaan er nou eigenlijk mee?WinnitouLiquitaMeelenXan?MiltonBSandra (Mavantos)???Wie nog meer?Half drie?
ATE schreef:MiltonB schreef:wie heeft er een leuke naam voor een lief klein mannetjes puppie?????????????? heb je puppie dan ? en jullie wouden niet van mij hebben niets hoor, nog niet althans. Ik wilde wel van jou maar moest man nog bewerken hihi..
MiltonB schreef:hebben niets hoor, nog niet althans. Ik wilde wel van jou maar moest man nog bewerken hihi..Maar heb je wat op het oog???
LIQUITA schreef:NOU VERTEL MiltonB!!!!er is nog 1 baby pukkie heb ze net even bekeken.....zooooooooooooooooooo lief.in ene willen de kinderen hun zakgeld zelfs doneren.
xan schreef:hi hi hi ik was ZO BOOS !!!!! dat ik lekker een wijntje heb ingeschonkenen pb-tjes heb gestuurd Ik heb niks ontvangen, dus neem aan dat je niet boos op mij bent .
MiltonB schreef:LIQUITA schreef:NOU VERTEL MiltonB!!!!er is nog 1 baby pukkie heb ze net even bekeken.....zooooooooooooooooooo lief.in ene willen de kinderen hun zakgeld zelfs doneren.ja ze zien er nu leuk uit eerst dach he wat een gedrochten
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:wie heeft er een leuke naam voor een lief klein mannetjes puppie???HUH????????????Rintintin, zou rowan zeggen
MiltonB schreef:LIQUITA schreef:NOU VERTEL MiltonB!!!!er is nog 1 baby pukkie heb ze net even bekeken.....zooooooooooooooooooo lief.in ene willen de kinderen hun zakgeld zelfs doneren.LEUK!!!! DOENNNNNNNNN
MiltonB schreef:leuk maar rintintin is wel erg lang. morgen maar hopen dat hij er nog steeds is zal toch wel
LIQUITA schreef:ATE schreef:gewoon doen miltonJAAH MiltonR ........ gewoon doen!!!!!!!!!!!!wahahahahaha.. die zit nog heel licht dwars
MiltonB schreef:leuk maar rintintin is wel erg lang. morgen maar hopen dat hij er nog steeds is NU BELLEN !!!!
LIQUITA schreef:xan schreef:hi hi hi ik was ZO BOOS !!!!! dat ik lekker een wijntje heb ingeschonkenen pb-tjes heb gestuurd Ik heb niks ontvangen, dus neem aan dat je niet boos op mij bent .ik heb wel ontvangen maar volgens mij is Xan niet boos op mij of ik moet een betonplaat voor mijn kop hebben
winnitou schreef:ik heb wel ontvangen maar volgens mij is Xan niet boos op mij of ik moet een betonplaat voor mijn kop hebbenHihihi...
MiltonB schreef:leuk maar rintintin is wel erg lang. morgen maar hopen dat hij er nog steeds is rintintin wordt rintien anders snuf (te kort dan snuffie)