Wat een aardige sint! Ik heb mezelf maar wat nieuwe kleren gegeven...
Steenbok12
Geplaatst: 06-12-10 10:21
Sanne, wat was je vroeg/laat op bokt Ahh lotte, nieuwe kleren fijn! En een deken kist, voor op stal ofzo Karin ? Ik een armband, wat voor onder de douche en samen met de rest wii party. Met kerst doen we een ruilspel met allemaal kleine cadeautjes tot 20,-
Wajow, of je wordt gebeld om te gaan werken in Oosterhout... (enkele reis van ruim 67 kilometer...) Hoe jammer want het leek me wel erg leuk! Morgen op gesprek in Eersel, eens kijken wat dat is!
Morge! Dit is een prepaid toestel met wifi. En als je ergens een open internet verbinding hebt kan je gewoon gratis internetten. Maar goed het kan dan dus niet overal. Maar t werkt leuk!
Zo wat een werkdagje... halverwege de ochtend kwam m'n baas zeggen dat ik morgen eigenlijk niks kan doen, of ik dan maandag en dinsdag langer zou kunnen blijven. We gaan dit weekeind over op SAP dus kan ik morgen niet in de computer, en maandag en dinsdag zal het wel erg chaotisch zijn zo met een nieuw systeem. Nu ben ik vandaag 2,5 uur langer gebleven, dus tot 5 uur, en aanstaande dinsdag ook, en en ik morgen lekker vrij. Maar is wel wennen zo weer eens een keer tot 5 uur werken...