Ik wil namelijk het filmpje van me broer en het puissance op me hyves hebben..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iriis_ schreef:Nu ff over vandaag
had wedstrijd, en Valentino was zooooooooo stijf gister en eergister EN vandaag..
Maar hij voelde gewoon dat we wedstrijd hadden en in eens deed ie super z'n besT(ondanks dat hij nog behoorlijk last heeft van z'n spieren)
Dus toen ging het echt veel beter dan dat ik verwacht had!
En had ik 174 en 180 punten dus een winstpunt!!![]()
Ben heel trots op hem, het gaat nu ook best wel goed. Maar de aanleuning moet gewoon constanter, en dat vind(en) hij/ wij lastig.. Dus iets om aan te werken!![]()
En omdat het de laatste wedstridj van het jaar was hebben we allemaal (de mensen die altijd helpen met ringmeesteren enzo) een verrassing gekregen. En dat is een wit dekje (echt een mooie, van BR!) met het logo van de RSVA (dezelfde als op je verenigings sweater!)
Iriis_ schreef:Broccoli schreef:Is Laura al in the house geweest??
Lau, hoe heb je gereden?!
Lau heeft ook een winspunt! (duhhh!Maar zo dacht ze er zelf niet echt over, toch Lau?
)
ik heb er zelfs 2
182 188, ik was 3e en 1e!
én een mooie dekje hé Iris

Melanie_B schreef:Is het deze?
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/sIpjZwH0cN4&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/sIpjZwH0cN4&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Elja schreef:Oh Laura dan klopt je onderschrift niet meer he :p

Thanksss 

Elja schreef:Zaterdag moest ik werken he
en toen vroeg een stel jongens om mn nummer
haahah.
die gozers komen uit Amsterdam en zijn ongeveer 20 jaar :p
we gaan een keertje stappen. hahaha.

Elja schreef:Haha ja natuurlijk!
Ik ga over twee weken met een paar vrienden uit in Amsterdam dus dan kan het geen kwaad om hen ook even te bellen, toch?
Zal ongetwijfeld heel leuk worden!! 

sterkte met Ang. weet niet hoever hetn u is?

?