Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik mis hem altijd wel, maar hij wordt goed verzorgd!
dus dan hebben de beestjes het ook naar hun zin
maak me niet heel erg zorgen... en cindy zal ook wel lief zijn voor uk... en rustig aan heh
dus zit helemaal goed 
missch maar beter ook, tis niet echt lekker lesweer en met die wind hoor je toch ook niet veel
Evita blijft ook nog even binnen vandaag en vanacht, ze is alweer verkouden geworden van dat rotweer, ookal heeft ze continu een deken op gehad
Jetta schreef:Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat met Marieke en Warenko

zucht...
En ik denk dat Chantal ook naar buiten wil, ze durft alleen nog niet met iedereen (dus ze zou alleen met Biz mee durven
)
Gaan jullie dan alleen stappen? En gaan jullie dan ook over het gras of alleen over de zandpaden?
haha
maak je maar geen zorgen en ga lekker genieten van je vakantie:)
voor zondag natuurlijk!
moeten ze vandaag binnen blijven john?Binar schreef:Oke, ik kijk wel ff danGaan jullie dan alleen stappen? En gaan jullie dan ook over het gras of alleen over de zandpaden?
Ben beetje bang dat de graspaden wat te nat voor Biz zullen zijn....
Marieke_ schreef:Jetta schreef:Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat met Marieke en Warenko
Hey
Ging lekker hoor vandaag
Bijna helemaal natural gelongeerd, alleen een longeerlijn aan t halster. Echt leuk hoe goed hij daar op reageert.
Jet, laat je hem ook galopperen in de longeerring?
Renk nam me natuurlijk wel ff in de maling. Hij stond in zn stal (goed he) en toen wandelde hij er zo uit :S Stiekemerd en natuurlijk niet in een keer mee terug lopen hè. Maar uiteindelijk toch weer in zn stal gekregen.
Eind goed, al goed
geen spatjes dit x
haha
Vandaag ga ik wel lekker Bizzie rijden
weet alleen nog ff niet of ik de bak inga of lekker naar buiten (we hebben morgen les en heb erg weinig geoefend eigenlijk
)