Ik . Kinderen zijn vreselijke verwende dingen tegenwoordig.... Al geef je ze zelf niet alles komen ze thuis na bij een vriendje gespeeld te hebben: "Mammmm ik wil een Playstation". En als je het koopt dan doen ze er 9 van de 10 keer niks mee .
Als ze hun niet krijgen kunnen ze ook vreselijk janken . En geloof me ik heb het vaak genoeg gezien in een supermarkt: "Mammm ik wil een mahahahahaaarrrrrrrrrrssss". Dr was er zelfs is een keer een bij die op de grond ging zitten janken en niet meer verder wilde. Die moeder liep gewoon weg en negeerde het kind en toen zat ik ermee.... Tot ze de hoek om ging en het kind er toch maar achteraan rende.
Negeren werkt het best doen ze het de volgende keer niet weer. Als ouders moet je soms even strengs zijn maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook vaak thuis wel wat voor mekaar krijg Maar ik word er niks liever op en mijn ouders juist wel
Ik ben geen kind! Ik ben een adelosent of hoe je dat ook moet schrijven
evdpanne
Geplaatst: 24-01-09 20:50
Hahahaha ach en dat heb je de strenge moeder die de hele week met de kinderen opgescheept zit en dan komt de man die op zondag het vlees snijd thuis en die verwend de kinderen zo erg dat de moeder de hele week weer het gedrag kan herstellen . En wat nog erger is: "de Oma" dat is de grootste vrees van elke moeder. "de Oma" verwent kinderen zo erg dat ze dat de rest van hun leven blijven onthouden en dat krijg je dr als moeder niet meer uit .
Mijn oma paste vroeger op me en door haar ben ik suiker in me thee gaan drinken en vond ik snoepjes lekker . Van mijn moeder kreeg ik niet zoveel . En mijn pap.... tja als ik iets van me mams niet mocht vroeg ik het aan hem en van hem mocht het dan wel altijd. En dan deed ik het dus gewoon en zei ik tegen me mam: 'tja mag van pap' .
Hahahaha ik noem mezelf niet verwend hoor... Ik werkte al vanaf me 12de om geld te verdienen om de dingen te kopen die ik wil . Ik kreeg het helaas niet...