. Kinderen zijn vreselijke verwende dingen tegenwoordig.... Al geef je ze zelf niet alles komen ze thuis na bij een vriendje gespeeld te hebben: "Mammmm ik wil een Playstation". En als je het koopt dan doen ze er 9 van de 10 keer niks mee
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Kinderen zijn vreselijke verwende dingen tegenwoordig.... Al geef je ze zelf niet alles komen ze thuis na bij een vriendje gespeeld te hebben: "Mammmm ik wil een Playstation". En als je het koopt dan doen ze er 9 van de 10 keer niks mee
.
. En geloof me ik heb het vaak genoeg gezien in een supermarkt: "Mammm ik wil een mahahahahaaarrrrrrrrrrssss". Dr was er zelfs is een keer een bij die op de grond ging zitten janken en niet meer verder wilde. Die moeder liep gewoon weg en negeerde het kind en toen zat ik ermee.... Tot ze de hoek om ging en het kind er toch maar achteraan rende.

. En wat nog erger is: "de Oma" dat is de grootste vrees van elke moeder. "de Oma" verwent kinderen zo erg dat ze dat de rest van hun leven blijven onthouden en dat krijg je dr als moeder niet meer uit
.
. Van mijn moeder kreeg ik niet zoveel
. En mijn pap.... tja als ik iets van me mams niet mocht vroeg ik het aan hem en van hem mocht het dan wel altijd. En dan deed ik het dus gewoon en zei ik tegen me mam: 'tja mag van pap'
.
.
. Ik kreeg het helaas niet...
. Een bijbaantje ofzo?
.