Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Jammer dat het niet hier in de buurt is, anders ging ik iedere week ff langs op de terugweg van stal 
Waarom mocht je em niet meenemen? Past toch prima in bad?
Miss_Montana schreef:KimLittle schreef:Nou dat dacht ik eerlijk gezegd ook: De medewerker bij dat reisbureau moet wel een hele erge off-day hebben gehad om zo'n fout te maken. Wanneer zouden die mensen erachter gekomen zijn denk je? Toen ze het Canadees accent hoorden?
Geen flauw idee, mss bij terugkomst omdat ze naar het reisbureau gingen met de klacht dat ze het Opera House maar niet konden vinden?![]()
Tja, het is van beide partijen echt dom. Dat je mss per ongeluk de verkeerde vlucht intikt kan gebeuren. Maar als je niet eens kijkt naar de namen van de vliegvelden waar ze dan moeten overstappen ben je echt wel slecht bezig. En als je wel kijkt en er gaat geen belletje rinkelen bij de namen ben je gewoon dom en kan je maar beter niet op een reisbureau gaan werkenDe klant daarintegen moet kunnen vertrouwen op de reisadviseuse dat zij wel weet waar ze heen moeten. Toch als je je reispapieren krijgt, de namen (MET de landcode) ziet en je gaat vrolijk verder ben je ook dom. Helemaal als je in notabene de USA op het vliegveld staat te wachten omdat je daar toevallig moet overstappen voor een vlucht naar Australie en dat heel normaal vind, dan ben je ook topografisch niet helemaal goed onderlegd
. San1978 schreef:Morning! Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover! Vandaag lekker myn laatste werkdagje en dan dinsdag pas weer aan het werk!
Wie ryden er vandaag om 8 uur mee? Ik stap n.l. voor het 1st sinds 4 wk. weer op een paard en kan wel wat steun gebruiken. Het is ook niet eens m'n eigen paard.
Graceful schreef:Ja, hij was flink uit z'n doen, volgende keer gaat ie gewoon weer om 20 uur lessen, scheelt stress!
.B_a_b_e schreef:hey san op wie ga je vanavond rijden?
hey san op wie ga je vanavond rijden?
)