Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:01

Ja. :P

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:04

waar

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:09

Den Helder :j

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:16

wow gaaf....heb je hem geaaid?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:19

Nee mocht niet, ik mocht 'm ook niet mee naar huis nemen |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:26

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:38

oh ik zou gaan als indiaan hahahaha

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 17:57

Miss_Montana schreef:
KimLittle schreef:
Nou dat dacht ik eerlijk gezegd ook: De medewerker bij dat reisbureau moet wel een hele erge off-day hebben gehad om zo'n fout te maken. Wanneer zouden die mensen erachter gekomen zijn denk je? Toen ze het Canadees accent hoorden?

Geen flauw idee, mss bij terugkomst omdat ze naar het reisbureau gingen met de klacht dat ze het Opera House maar niet konden vinden? _O-

Tja, het is van beide partijen echt dom. Dat je mss per ongeluk de verkeerde vlucht intikt kan gebeuren. Maar als je niet eens kijkt naar de namen van de vliegvelden waar ze dan moeten overstappen ben je echt wel slecht bezig. En als je wel kijkt en er gaat geen belletje rinkelen bij de namen ben je gewoon dom en kan je maar beter niet op een reisbureau gaan werken :+ De klant daarintegen moet kunnen vertrouwen op de reisadviseuse dat zij wel weet waar ze heen moeten. Toch als je je reispapieren krijgt, de namen (MET de landcode) ziet en je gaat vrolijk verder ben je ook dom. Helemaal als je in notabene de USA op het vliegveld staat te wachten omdat je daar toevallig moet overstappen voor een vlucht naar Australie en dat heel normaal vind, dan ben je ook topografisch niet helemaal goed onderlegd |o

Er zijn meer van dat soort gevallen: toen we jaren geleden naar Tsjechië op vakantie gingen, belde mijn schoonma de avond voor vertrek op. Sprak wat lieve woorden uit en kwam vervolgens met de mededeling dat er op de ring Brussel heel veel werkzaamheden waren }:0

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:09

Goedemorgen!!!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:16

Morning! Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover! Vandaag lekker myn laatste werkdagje en dan dinsdag pas weer aan het werk!

Wie ryden er vandaag om 8 uur mee? Ik stap n.l. voor het 1st sinds 4 wk. weer op een paard en kan wel wat steun gebruiken. Het is ook niet eens m'n eigen paard :-).

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:21

He San, jij ook lekker vroeg hier!! Leuk he, nog 2 nachtjes!! *\o/* Wat lekker dat je zo'n lang weekend hebt!! Goed geregeld! Ik rij vanavond om 19 u, maar kan je begin van de les wel mentaal steunen! :j Ga je op een manegepaardje rijden? Of is beertje toch van het land?

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:30

San1978 schreef:
Morning! Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover! Vandaag lekker myn laatste werkdagje en dan dinsdag pas weer aan het werk!

Wie ryden er vandaag om 8 uur mee? Ik stap n.l. voor het 1st sinds 4 wk. weer op een paard en kan wel wat steun gebruiken. Het is ook niet eens m'n eigen paard :-).

ja nog 2 nachtjes slapen !!!!! Ik ben zowiezo aanwezig dus kan je wel mentaal ondersteunen.... :D

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:34

@T: ik geloof dat thomas een beetje boos op mij was gister....hij stond namelijk een beetje in de weg met Grace :+ hihihihihi en reed ik tegen hem aan.....hopelijk is hij weer een beetje bijgekomen van de schrik... :(:)

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:39

@ Rieneke: Hij was niet zozeer boos op jou geloof ik, maar 't ging gewoon niet zoals ie wilde, te gehaast de les in etc..... Hij wist niet wat hummertje zou doen als ie tegen Grace aan zou komen...

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:42

oh nou gelukkig......ik vond hem idd al wat uit zijn doen dat hij aankwam op stal.......gelukkig is hummertje lief tegen andere paarden en in dat opzicht opgevoed ondanks zijn hengst zijnde..nou ik zal thomas wel ff een berichtje sturen..........

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:47

Ja, hij was flink uit z'n doen, volgende keer gaat ie gewoon weer om 20 uur lessen, scheelt stress!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:51

tja....haastige spoed is zelden goed..

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 08:52

hey san op wie ga je vanavond rijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:03

Mogguh allemaal :O

Arme Thomas :(:) Maar volgens mij was ie al wel wat afgekoeld toen ie de binnenbak uit ging. Hij had nog even in de zandbak gegallopeerd en dat ging wel ontspannen geloof ik! Geeft Eef vanavond weer les trouwens?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:32

Graceful schreef:
Ja, hij was flink uit z'n doen, volgende keer gaat ie gewoon weer om 20 uur lessen, scheelt stress!

Hihi, of hij was gewoon een beetje zenuwachtig voor het weekend :D .

B_a_b_e schreef:

Ik heb geen idee, ik hoop dat het klein en snel is (om maar even een tegenstelling te noemen :P )

Bedankt dat jullie er vanavond zijn om mij te steunen, vrees dat ik morgen niet meer kan lopen van de spierpijn :+

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:41

san: klein en snel...mmhhh dat wordt GUcci hihi

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:44

Gelukkig ben je morgen vrij San :+

Graceful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 09:45

@ R Lekker geshopt met je mams gisteren?
@ K Ben je vanavond ook op stal?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:06

Een hele goedemorgen iedereen!

Ja het PP-weekend nadert met rasse schreden en ik begin er al een beetje zin in te krijgen (ik zie er kort voor een vakantie, en ja weekendje is ook vakantie, altijd een beetje tegenop).

@T: Yep ik ben er vanavond ook. Hoezo, heb je de fetish zweepjes en baby roggen dan al? Jeetje wordt wel bijzonder hoor; Roggen op de bbq.

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-09 10:13

B_a_b_e schreef:
san: klein en snel...mmhhh dat wordt GUcci hihi

_O- _O- _O-