stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AndreaB

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:57

Oh, ze schopt nu wel?? Ze was vanavond met eten heel lief naar de buurvrouw. Nuja.. lief... heb dr niks geks zien doen. Maar heb dr ook niet dr biksjes aan zien bieden :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:00

Nou ja, ze stond beetje te dreigen en gaf een klein trapje, maar nog steeds vergeleken bij wat ik haar wel eens heb zien dien heel beschaafd :)) en Wally deed toen heel lief kijken en stond Kick te kijken van :? Waarom doe jij niks terug, das ook niet leuk :+

We zijn afgemeld.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:07

hihi geloof dat dr ex-ex-buurvrouw flink uit dr panty kon gaan en ze elkaar lekker aan het opstoken waren af en toe := Wally lijkt er echt totaal niks van te hebben :D

Okee thanks!!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:08

Wally staat haar ook echt aan te kijken van.. Wat ben je aan het doen, daar word je toch moe van :+

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:12

Jij bent raaaarrrr :P

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 22:15

Zoiets :)) :+

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 06:27

:oo :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 06:29

Goedemorgen trouwens :wave: We zijn alweer halfweg de week *\o/* Volgende week alweer mn laatste weekje @ Sophia :n Tijd is echt snel gegaan!!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 07:18

Goeiemorgen, :9k

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 11:20

AndreaB schreef:
Waar staan de nieuwelingen dan?? Heb ze nog niet gezien. Enneh.. nieuw betekent ook dat er iets weg is?

Leuk dat je alsnog op wedstrijd kan. Ik PB je ff :=

De boxen waren al leeg dus je hebt misschien gemist dat er wat weg is.
1 paard staat direct rechts als je binnen komt in stal bij binnenbak (paard staat overdag in weilandje tegenver de weg) groot paard met aalstreep en die andere staat richting ingang binnenbaan maar dan 1e links oude box van westernamazone

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 11:23

AndreaB schreef:
Oh, ze schopt nu wel?? Ze was vanavond met eten heel lief naar de buurvrouw. Nuja.. lief... heb dr niks geks zien doen. Maar heb dr ook niet dr biksjes aan zien bieden :P

kijk maar uit met het schoppen dadelijk hangt er ineens een rubberen mat tussen de trailes (ahum ik spreek uit ervaring en mijn paard schopt niet maar is wel de dupe) _/-\o_ :j

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 11:24

ook goede morgen iedereen (naja alweer bijna middag nu)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:57

In haar vorige stal hing die mat er ook tussen hoor :o Maar toen ze in een box met 4 betonnen muren stond deed ze het ook, dus maakt voor mij niet zoveel verschil :P Onze nieuwe buurvrouw trekt zich er gelukkig ook niks van aan, dus dat scheelt. Zolang Olympia er geen last van ondervindt hoor je mij ook niet klagen :) Of het moet echt de spuigaten uit lopen, maar zoals het nu gaat verwacht ik dat niet.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 16:59

Is me niet eens opgevallen dat die westernmevrouw weg is :o Waar is die heen dan? En waarom is ze weg gegaan? Had het idee dat zij er eentje voor/van altijd al was.

Heb die nieuwe inderdaad in het landje zien staan! Andere paard heb ik nog een groot vraagteken bij :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 17:01

Goedemiddag inmiddels alweer! :) Heb vandaag een paardloos dagje *\o/* dus tijd om eindelijk eens dat gespreksverslag voor op stage te schrijven -O-

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 17:39

AndreaB schreef:
In haar vorige stal hing die mat er ook tussen hoor :o Maar toen ze in een box met 4 betonnen muren stond deed ze het ook, dus maakt voor mij niet zoveel verschil :P Onze nieuwe buurvrouw trekt zich er gelukkig ook niks van aan, dus dat scheelt. Zolang Olympia er geen last van ondervindt hoor je mij ook niet klagen :) Of het moet echt de spuigaten uit lopen, maar zoals het nu gaat verwacht ik dat niet.

Wally en ik hebben er geen last van, wally laat zich niet gek maken :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 18:15

AndreaB schreef:
Is me niet eens opgevallen dat die westernmevrouw weg is :o Waar is die heen dan? En waarom is ze weg gegaan? Had het idee dat zij er eentje voor/van altijd al was.

Heb die nieuwe inderdaad in het landje zien staan! Andere paard heb ik nog een groot vraagteken bij :P

is je niet opgevallen dat die grote grijze veewagen er niet meer staat dan?
En er veel spullen weg zijn die van haar waren zoals de bloemen en de kunststof balken en de polepods

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-12 18:15

Olympia schreef:
AndreaB schreef:

Wally en ik hebben er geen last van, wally laat zich niet gek maken :D

gelukkig

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:05

Flurk schreef:
AndreaB schreef:

is je niet opgevallen dat die grote grijze veewagen er niet meer staat dan?
En er veel spullen weg zijn die van haar waren zoals de bloemen en de kunststof balken en de polepods

Ehh.. nee := Wel dat de springspullen weg zijn, maar wist niet dat die van haar waren. Heb die grote grijze vrachtwagen ook nog niet echt gemist :o

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:06

Is Priscilla al bijna terug, want geloof dat we bijna toe zijn aan ons nieuwe topic :D

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:07

Volgens mij nog niet dus nog 18 pagina's gedeist houden, haha!

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:09

We zitten al op dag 6, dus al over de helft met de metacam *\o/* Ergens hoop ik dat het snel maandag/dinsdag is, maar aan de andere kant ben ik een beetje bang voor wat ik dan ga zien :o Mn ouders gaan woensdag ook met vakantie, dus dan kan ik ook niet meer met hen overleggen voor wat wel/niet te doen en hulp bij het maken van beslissingen.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 19:10

Desteney_ schreef:
Volgens mij nog niet dus nog 18 pagina's gedeist houden, haha!

17 nog maar :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 06:37

Goedemorgennn!!! Wat zijn we ineens stil allemaal?! :oo

T is alweer donderdag vandaag! Bijna weekeeeend *\o/* Morgen een H5 dienstje, dus dan kan ik lekker uitslapen :+:

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-12 14:08

YEHHH WW staat weer in de groep
Helemaal Blij *\o/*