Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AndreaB schreef:Waar staan de nieuwelingen dan?? Heb ze nog niet gezien. Enneh.. nieuw betekent ook dat er iets weg is?
Leuk dat je alsnog op wedstrijd kan. Ik PB je ff
AndreaB schreef:Oh, ze schopt nu wel?? Ze was vanavond met eten heel lief naar de buurvrouw. Nuja.. lief... heb dr niks geks zien doen. Maar heb dr ook niet dr biksjes aan zien bieden
AndreaB schreef:In haar vorige stal hing die mat er ook tussen hoorMaar toen ze in een box met 4 betonnen muren stond deed ze het ook, dus maakt voor mij niet zoveel verschil
Onze nieuwe buurvrouw trekt zich er gelukkig ook niks van aan, dus dat scheelt. Zolang Olympia er geen last van ondervindt hoor je mij ook niet klagen
Of het moet echt de spuigaten uit lopen, maar zoals het nu gaat verwacht ik dat niet.
AndreaB schreef:Is me niet eens opgevallen dat die westernmevrouw weg isWaar is die heen dan? En waarom is ze weg gegaan? Had het idee dat zij er eentje voor/van altijd al was.
Heb die nieuwe inderdaad in het landje zien staan! Andere paard heb ik nog een groot vraagteken bij
Olympia schreef:AndreaB schreef:In haar vorige stal hing die mat er ook tussen hoorMaar toen ze in een box met 4 betonnen muren stond deed ze het ook, dus maakt voor mij niet zoveel verschil
Onze nieuwe buurvrouw trekt zich er gelukkig ook niks van aan, dus dat scheelt. Zolang Olympia er geen last van ondervindt hoor je mij ook niet klagen
Of het moet echt de spuigaten uit lopen, maar zoals het nu gaat verwacht ik dat niet.
Wally en ik hebben er geen last van, wally laat zich niet gek maken
Flurk schreef:AndreaB schreef:Is me niet eens opgevallen dat die westernmevrouw weg isWaar is die heen dan? En waarom is ze weg gegaan? Had het idee dat zij er eentje voor/van altijd al was.
Heb die nieuwe inderdaad in het landje zien staan! Andere paard heb ik nog een groot vraagteken bij
is je niet opgevallen dat die grote grijze veewagen er niet meer staat dan?
En er veel spullen weg zijn die van haar waren zoals de bloemen en de kunststof balken en de polepods