Manon_S schreef:Hij is bijna 2 en hij word 16 april gecastereerd volgende week maandag.
Idd dat is dominantie even laten zien ''kijk mij nou'' ..
Ook wel een beetje rangorde bepalen
beetje zoals bij hengsten..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Hij is bijna 2 en hij word 16 april gecastereerd volgende week maandag.
Iriis_ schreef:Manon_S schreef:Hij is bijna 2 en hij word 16 april gecastereerd volgende week maandag.
beetje zoals bij hengsten..
Manon_S schreef:Nee optillen hoeft niet altijd.
Bij Mickey doe ik dat ook niet altijd.
Als je een hond bij zn nekvel pakt en je hem echt goed wil aanpakken
moet je zijn nek naar beneden duwen dan gaat die van mij piepen en dan stop ik ook.
Anders ga ik te ver.
zo moet het
Manon_S schreef:Maarja dan heb ik hier ook wat mensen in de buurt hoor die een beetje zo zijn.
Echt gewoon triest!
Een Dalmatier daar doet niets, snuffeld ff ergens op een veldje en dan gelijk krijgt ie een ruk.
En hij heeft ook een slipketting om en die zit dan helemaal strak.
Bij zijn strot is allemaal haar weg een hele streep van die slipketting echt erg.
En als hij ff in de tuin naar buiten gaat en dag mag niet van die mensen krijgt ie ook hard op zn flikker.
Echt triest zooo zielig!
Melanieetjuh schreef:WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE MOOIE SCHIMMEELLL !!!!!! (L)
Ohjaa..ik heb het wel op schimmels..!!
Btw..als we dan toch een ander logo enz doen..dan wil ik ook graag een andere foto van mij & nick
Manon_S schreef:Manon_S schreef:Maarja dan heb ik hier ook wat mensen in de buurt hoor die een beetje zo zijn.
Echt gewoon triest!
Een Dalmatier daar doet niets, snuffeld ff ergens op een veldje en dan gelijk krijgt ie een ruk.
En hij heeft ook een slipketting om en die zit dan helemaal strak.
Bij zijn strot is allemaal haar weg een hele streep van die slipketting echt erg.
En als hij ff in de tuin naar buiten gaat en dag mag niet van die mensen krijgt ie ook hard op zn flikker.
Echt triest zooo zielig!
FF wat bij getypt.
Manon_S schreef:Ja idd dan kun je net zo goed een heel nieuw logo maken toch?
Melanieetjuh schreef:Ik wil wel ee andere foto a.ub..
Want deze vind ik niet meer mooi, & is lanngggg geleden.
Iriis_ schreef: