xan schreef:a.s. zaterdag toch ??
precies...THANKS!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.[/quote]xan schreef:LIQUITA schreef:Chips...23:00 uur niet gehaald
VERSLAAFD ???
!!! 
ATE schreef:ik ij op eigen fries die is heel stug hoor
.
LIQUITA schreef:Al heel lang!!!
Saphira_ schreef:ATE schreef:ik ij op eigen fries die is heel stug hoor
haha oke najah we zien het wel.
we gaan dus met ze alle vechten om die laatste plaats ? hihi

LIQUITA schreef:Hahaha...ik heb a.s. een wedstrijd, en wat denken jullie.......moet ik tegen Grardus rijden![]()
![]()
. Ik ben benieuwd wie er gaat winnen
.
meelen schreef:Tja, de ene keer gaat het goed en de andere x weer niet, terwijl ik altijd hetzelfde doe.
Wat maakt het uit, je kunt het toch lezen.
hoor meelen schreef:Tja, de ene keer gaat het goed en de andere x weer niet, terwijl ik altijd hetzelfde doe.
hoor meelen schreef:Tja, de ene keer gaat het goed en de andere x weer niet, terwijl ik altijd hetzelfde doe.
hoor 
ATE schreef:ik ga bed in![]()
![]()
![]()
![]()
meelen schreef:Nee hoor dat bereep ik, ik zag het ook al....dat krijg je he, als je snel gaat typen omdat je voor 23:00 uur in bed wilt liggenik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik bedoel a.s. WANNEER
.
meelen schreef:winnitou schreef:Ben ik even een middag in de tuin aan het werk gaan ze hier toch als een raket.
Heb weer een gezellig hoekje in de tuin er bij gemaakt, nu wordt het echt tijd voor draadloos internet. (maar hoe..... ik woon nog steeds in een achtergebleven gebied).
Vanavond heb ik de laatste gitaarles van het seizoen en daarna kan ik lekker onderuit op woensdagavond maar het zal wel de manege worden.
Marit rijdt vanavond dus ik ben voor en de les op de manege en tussendoor te pingelen.
gezellige avond allemaal en misschien weer tot vanacht.
(Ga nou niet alle bladzijden vullen, ik loop steeds zo'n eind achter)
Ik neem aan dat je wel een gewone i-netaansluiting hebt, aangezien je op bokt zit?!
Dan valt dat draadloze wel te regelen hoor.
Shenavallie schreef:natuur5D schreef:ik ben net eventjes naar de paardenwinkel gegaan omdat ik hoorde dat ze uitverkoop hadden.
eigenlijk wilde ik 1 broek kopen, maarja uhum uhum, uiteindelijk ging ik naar huis met 2 broeken, 3 dekjes en een paar stalschoenen(die ik dus echt niet nodig heb maar ze waren zo goedkoop)
Ik ben vandaag ook langs geweest bij de paardenwinkel! Ik heb een witte rijbroek voor 16 juni gekocht (voor de zekerheid, omdat Liquita niet weet of ze de volgende dag zelf wedstrijd heeft) en meteen maar voor de keuring de week erna![]()
Zag nog een heeeeeeeeeeeele mooie en fijne rijbroek, maar die was me op dat moment te duur. Bovendien heb ik nu met die witte meegeteld 3 rijbroeken en ik rij bijna nooit

ATE schreef:meelen schreef:Tja, de ene keer gaat het goed en de andere x weer niet, terwijl ik altijd hetzelfde doe.
![]()
![]()
![]()
hoor

Shenavallie schreef:winnitou schreef:Ben ik even een middag in de tuin aan het werk gaan ze hier toch als een raket.
Heb weer een gezellig hoekje in de tuin er bij gemaakt, nu wordt het echt tijd voor draadloos internet. (maar hoe..... ik woon nog steeds in een achtergebleven gebied).
Vanavond heb ik de laatste gitaarles van het seizoen en daarna kan ik lekker onderuit op woensdagavond maar het zal wel de manege worden.
Marit rijdt vanavond dus ik ben voor en de les op de manege en tussendoor te pingelen.
gezellige avond allemaal en misschien weer tot vanacht.
(Ga nou niet alle bladzijden vullen, ik loop steeds zo'n eind achter)
Je mag ook wel met mij aan woningruil doenHeb jij (draadloos) Internet, ik een rustige omgeving