Sjoert schreef:Oooh nee he... Kim hier?
Jaaa, Kim komt toch ook overal
Wil je haar ook ff bannen van ons topic
grappie hoor KimOh nee, krijg ik dalijk nog burenruzie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjoert schreef:Oooh nee he... Kim hier?
Wil je haar ook ff bannen van ons topic
grappie hoor Kim
KiWiKo schreef:Kijk eens naar mijn woonplaats![]()
![]()
Sjoert schreef:Moet je bokker Dana01 ff vragen. Het was haar Haf.
//edit... en voor de duidelijkheid.. Zij heeft volgens mij ook geschoren.. Of dat was weer een andere bokker.
Sjoert schreef:KiWiKo schreef:Kijk eens naar mijn woonplaats![]()
![]()
![]()
Nou, dan moet ik maar vaarwel dit topic zeggen.![]()
perdiksvesra schreef:Ja ik ben 16,en een zeer getalenteerd schetenlater...
@sily,sorry,maar kijk he...Volgens mij...bestaan er toch echt geen leukere mannen dan mij
zo is bijlezen nog een leuk hahahaahahaha
KiWiKo schreef:
maar ik laat wel Sanne morgen om 6 uur de honden uitlaten onder jullie slaapkamer raam![]()
![]()
perdiksvesra schreef:@sily,sorry,maar kijk he...Volgens mij...bestaan er toch echt geen leukere mannen dan mij

KiWiKo schreef:NOU ALS HET ZZOOOOO MOET DAN GA IK WEL![]()
![]()
maar ik laat wel Sanne morgen om 6 uur de honden uitlaten onder jullie slaapkamer raam![]()
![]()
Sily schreef:perdiksvesra schreef:@sily,sorry,maar kijk he...Volgens mij...bestaan er toch echt geen leukere mannen dan mij
Dat zegt mijn broertje nou ook altijd![]()
Maar jij bent een jongen (jong enzo) en ik ben oud enzo....dan heb je daar toch een andere kijk op enzo he
Sily schreef:Maar jij bent een jongen (jong enzo) en ik ben oud enzo....dan heb je daar toch een andere kijk op enzo he
perdiksvesra schreef:jeps,gelukkig zijn mijn ogen nog goed
Binar schreef:KiWiKo schreef:NOU ALS HET ZZOOOOO MOET DAN GA IK WEL![]()
![]()
![]()
Zal ik je dan ff wakker maken door op de muur te bonken![]()
Sily schreef:
Goh wie had er nou gedaht dat het nog zo'n leuke avond zou worden,a ls erooit nog een speciale vote for moddies topic komt ga ik voor Sjoert