Astor schreef:Aglona vertrouw ik echt 100 %, rijd altijd alle gangen met een lang teugeltje en kan der terug rijden met mijn zit etc.
Zou daar nog zonder zadel en met halstertje naar buiten gaan. En na gisteren vertrouw ik Az ook weer 100 % buiten!
Met een lange teugel zou ik niet kunnen haha, omdat zelfs de braafste kunnen schrikken, wij
als mens kunnen namelijk ook schrikken van plotselinge dingen.
Maar ik denk bij alles wat ik doe buiten aan de mogelijke gevolgen, kijk tig keer om me heen,
bedenk alternatieven. Met ringo naar buiten gaan is 100% scherp moeten zijn. Maar ook durven
risico's te nemen en kijken hoe hij reageert. Ik kan bij hem niet 100% uit sluiten dat er niks gebeurt,
maar dat is hetzelfde als dressuur in de bak. Daar ben ik ook een aantal keer door zijn reactie afgevallen.
Het blijft lastig om de juiste keuze te maken en elke keer veilig af te stappen. Maar ik begrijp Nadine's reactie,
absoluut, als er zoiets heftigs met je gebeurt moet je ook bij jezelf afvragen of je het risico nog een keer
wil nemen...
Maar echt wel een lief meisje en ze is lief voor Karel, en Karel voor haar... Dus dat gaat helemaal goedkomen! Ze groeien nu al!
Haha hij is echt geweldig
Prachtig gezicht.