Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Lucy schreef:haha mag ook wel hopen dat een arabier x newforest een andere bouw heeft dan een fries x gelder xD
maar ik heb niet echt verstand van dat stijl achterbeen etc
maar vind smurfie wel een mooie bouw hebben
Smurf is volgens mij geen eens arab X NF.
. ze lijkt wel wat onderstandig
Heb vandaag z'n hele staart uitgekamt met Cowboy Magic, was een half uur bezg maar het resultaat mag er wezen

Hij heeft een staart dat rondgroeid dus hij heeft telkens dreads in z'n staart. Ik had nog geen enkele goede antiklit gevonden maar CM werkt dus écht
Er zat achteraf ook allemaal vieze bruine troep in m'n borstel en dat had ik eerst niet.
Haha vond het al zo raar dat ze hem uit de serie zouden halen....
af en toe echt alle klitten en rotzooi er uit. het zit er toch meteen weer in en kost zo veel tijd
En ja, ze staat op stal. Komt als het goed is ook los, dit is alleen niet altijd buiten...maar dan nog is dr staart fijn!
en word niet zo snel stijf omdat ze wel loopt.
) en krijgt wortels voor het idee omdat pedro wel eten krijgt.
Maar daardoor is hij behoorlijk stijf en minder actief, je merkt dat hij daardoor best achteruit gaat, terwijl ik ook paarden van 30 ken die nog steeds hun rondje met plezier lopen! Dat is met mensen toch ook zo, hoe langer je actief blijft (als dit lichamelijk mogelijk is) hoe gezonder je blijft. Het is nu zelfs wetenschappelijk bewezen dat mensen die bewegen slimmer zijn!