Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik ga volgend jaar bij de paarden ook L2 starten, de M word daar helemaal noppes..
(was nog wel dikke stress want hij moest natuurkunde op VWO nog halen) is heel gezellig, zie m lekker vaak, maar ben vandaag echt toe aan een kus en knuffel en die heb ik niet gehad.. voel me beetje alleen op kamers in utrecht..

Hitime schreef:Oja.. Zou wel fijn zijn als hij dan ook in Utrecht zou wonen, scheelt al een stuk denk ik ja!
Jup, die woont in Rotterdam - zucht -.. Ik trek het echt tot nog toe maar slecht moet ik zeggen, zo lang zonder elkaar vind ik écht niet fijn.. Ik weet dat het nog wel erger kan qua afstand, maar ik vind dit al zoo vervelend. Ik kan iedere zondagmiddag wel weer huilenn omdat ik dan weer tot zaterdag moet wachten tot dat ik 'm weer zie. Baaaah vind ik zo niet leuk!
Ik word al bijna weer chagerijnig als ik dit zo typ.
loesje166 schreef:Hitime schreef:Oja.. Zou wel fijn zijn als hij dan ook in Utrecht zou wonen, scheelt al een stuk denk ik ja!
Jup, die woont in [woonplaats] - zucht -.. Ik trek het echt tot nog toe maar slecht moet ik zeggen, zo lang zonder elkaar vind ik écht niet fijn.. Ik weet dat het nog wel erger kan qua afstand, maar ik vind dit al zoo vervelend. Ik kan iedere zondagmiddag wel weer huilenn omdat ik dan weer tot zaterdag moet wachten tot dat ik 'm weer zie. Baaaah vind ik zo niet leuk!
Ik word al bijna weer chagerijnig als ik dit zo typ.
heel herkenbaar, dit was dus ook mijn situatie vorig jaar, ik kan wel zeggen t word minder, maar dat was bij mij niet het geval. weet niet of de verbinding goed te doen is? want met een ov is reizen ideaal (voor mij koste het vorig jaar 24 euro en dat was niet te betalen om vaker dan een keer te doen)
maar weetje ik genoot altijd van het weekend!
De verbinding is niet ideaal, 1,5 uur.. Maar op zich ben ik wel weer sneller bij hem dan dat ik thuis ben, haha. Maar ik ben ook echt heel blij met het weekend ja, dat is nu ook wel éxtra leuk zeg maar.
FML hahaha
maar het heeft zn voordelen, echt waar. je kunt lekker doen en laten wat je wilt doordeweeks! loesje166 schreef:11 maanden.. 1.5 uur was hij vorig jaar ook aan het reizen naar mij, als je het niet druk hebt is het leuk! ik heb m ook een keer verrast door te smsen dat ik om 4u op het station zou staan, vond hij super leuk! hahaha
ik was in het weekend ook altijd super aanhankelijk, maar dat is nu wat minder omdat ik m meer zie.. wat ik het rotst vond is dat er af en toe een weekend tussen zit dat er iemand niet kan, dan zie je elkaar 2 weken niet, dat had ik toen hij skivakantie ging. ze vertrokken vrijdag, hij is dinsdag dag komen zeggen en dan zie je hem 2 weken niet, en dat was dus verschrikkelijkmaar het heeft zn voordelen, echt waar. je kunt lekker doen en laten wat je wilt doordeweeks!
Ik denk dat dat bij mij nooit gaat werken, als ik spontaan op 't station zou staan istie toch te druk.. Naast geneeskunde nog 2 baantjes.. Achja. Zolang 't weekend maar een beetje lukt.
dat mag denk ik wel dan hahaha
xSannee schreef:haha superleuk [naam]!
Waar is dat? nooit van gehoord haha!
heb je de site?

S_Evelyne schreef:paardrijden voor 3 euro? mag je dan aan de hand een rondje stappen op een shetlander?