Crossend met lol en plezier, door naar Reelaer topic deel 4!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSannee

Re: Crossend met lol en plezier, door naar Reelaer topic deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 15:26

haha klopt.
bij ons blijven ze meestal wel lang zodra ze dr eenmaal zijn.
tenzij er iets mee is enzo, maar ok.

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:30

haha jaa :)

gehe zie foto's van ponykamp xd gingen we aan de sjofel (hoe je dat ook schrijft xd) hangen, aan spijkerbroeken over de punten van de sjofel heen xd, en dan wie het langst bleef hangen alleen die foto's zijn heel komisch haha :P
Vooral als je kijkt naar wie van wie won, ik won van bijna iedereen :+

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 15:48

haha GO CLAAAAAIIRE,
mag ik zieeen?

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 15:58

:+
moet je op zonneveld site kijken, bij foto's en dan ponykamp 4 en 5 augustus :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 16:26

Wij nemen ook altijd op proef, maar de laatste tijd blijven ze ook gewoon allemaal.. Maar we hebben eigenlijk niet zo veel pony's hoor, en ze kunnen op zich ook niet super veel. Maar ze zijn wel lief, meestal. :P

Doe een link Claire. :+

xMazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 16:36

Kan niet :+
haha, sorry :P
Ziet er heel raar uit die fotos _O-

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 17:04

leuk sanne een M proef! die zijn lastig :)
@thamar, Martijn studeert gezellig diergeneeskunde, samen met mij dus

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 17:22

oh leuk man! eerst deed hij toch wat anders? ofniet? dacht dat hij eerst in Den Bosch zat :P

@Sanne,
het moeilijke is, hij heeft hoop dat het weer goed komt en ik heb het al beetje opgegeven... wil verder met mijn leven en niet stil blijven hangen, appelpop was nog wel leuk, niet zo leukals andere jaren zijn geweest maarja oliebol happens

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-11 17:53

Ja klopt Loes, maar er wordt natuurlijk wel wat milder gejureerd dan op een echte wedstrijd. Niet dat we daarom minder netjes proberen te rijden hoor :+

Thamar: Aah dat is balen... komt goed meid :(:)

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:10

de M is gewoon rot :P ik ga volgend jaar bij de paarden ook L2 starten, de M word daar helemaal noppes..

thamar, dan zou ik gewoon eerlijk zijn en er een punt achter zetten. dat is het moeilijkste, maar wel het beste voor jou..
Hij studeerde vorig jaar in DB, is afgestudeerd en ook diergeneeskunde gaan doen :P (was nog wel dikke stress want hij moest natuurkunde op VWO nog halen) is heel gezellig, zie m lekker vaak, maar ben vandaag echt toe aan een kus en knuffel en die heb ik niet gehad.. voel me beetje alleen op kamers in utrecht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:11

Dat is jammer Thamar.. :(:)
Maar als 't voor jou al niet goed meer zit en je hebt 't al een beetje opgegeven.. Dan is 't eigenlijk gewoon al een beetje over, en als je tegen je zin in doorgaat met zo'n relatie.. Tsja, dat is ook niet fijn. Maar de stap om het helemaal uit te maken is misschien groot of niet? :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:12

Woont hij nog thuis dan Loes?

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:17

nee, al 4 jaar in db en in het weekend thuis. hij is nu opzoek maar een kamer in utrecht
jij had ook ee nvriend toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:39

Oja.. Zou wel fijn zijn als hij dan ook in Utrecht zou wonen, scheelt al een stuk denk ik ja! :j

Jup, die woont in [woonplaats] - zucht -.. Ik trek het echt tot nog toe maar slecht moet ik zeggen, zo lang zonder elkaar vind ik écht niet fijn.. Ik weet dat het nog wel erger kan qua afstand, maar ik vind dit al zoo vervelend. Ik kan iedere zondagmiddag wel weer huilenn omdat ik dan weer tot zaterdag moet wachten tot dat ik 'm weer zie. Baaaah vind ik zo niet leuk!
Ik word al bijna weer chagerijnig als ik dit zo typ. :P

Carmen_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:01

Ik ben weer terug van stal! :)
reed vorige week op mexico en we moeten 2 weken op dezelfde, maar een meisje dat kwam inhalen moest op mexico dus toen ging ik op Dakota, hele tijd niet meer op gereden. was wel leuk maar was wel heel erg wennen, die grote passen. :p

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:34

Hitime schreef:
Oja.. Zou wel fijn zijn als hij dan ook in Utrecht zou wonen, scheelt al een stuk denk ik ja! :j

Jup, die woont in Rotterdam - zucht -.. Ik trek het echt tot nog toe maar slecht moet ik zeggen, zo lang zonder elkaar vind ik écht niet fijn.. Ik weet dat het nog wel erger kan qua afstand, maar ik vind dit al zoo vervelend. Ik kan iedere zondagmiddag wel weer huilenn omdat ik dan weer tot zaterdag moet wachten tot dat ik 'm weer zie. Baaaah vind ik zo niet leuk!

heel herkenbaar, dit was dus ook mijn situatie vorig jaar, ik kan wel zeggen t word minder, maar dat was bij mij niet het geval. weet niet of de verbinding goed te doen is? want met een ov is reizen ideaal (voor mij koste het vorig jaar 24 euro en dat was niet te betalen om vaker dan een keer te doen)
maar weetje ik genoot altijd van het weekend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 20:46

loesje166 schreef:
Hitime schreef:

Jup, die woont in [woonplaats] - zucht -.. Ik trek het echt tot nog toe maar slecht moet ik zeggen, zo lang zonder elkaar vind ik écht niet fijn.. Ik weet dat het nog wel erger kan qua afstand, maar ik vind dit al zoo vervelend. Ik kan iedere zondagmiddag wel weer huilenn omdat ik dan weer tot zaterdag moet wachten tot dat ik 'm weer zie. Baaaah vind ik zo niet leuk!

heel herkenbaar, dit was dus ook mijn situatie vorig jaar, ik kan wel zeggen t word minder, maar dat was bij mij niet het geval. weet niet of de verbinding goed te doen is? want met een ov is reizen ideaal (voor mij koste het vorig jaar 24 euro en dat was niet te betalen om vaker dan een keer te doen)
maar weetje ik genoot altijd van het weekend!

Ik zie 't bij mij ook niet minder worden hoor, ik kan echt letterlijk aan 'm gaan hangen alstie maar niet weggaat.. Beetje kinderachtig eigenlij. :') De verbinding is niet ideaal, 1,5 uur.. Maar op zich ben ik wel weer sneller bij hem dan dat ik thuis ben, haha. Maar ik ben ook echt heel blij met het weekend ja, dat is nu ook wel éxtra leuk zeg maar. :D
Hoe lang heb jij nu met je vriend, al best wel een tijdje dan of niet? :)

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 08:11

aawh al die verhalen over vriendjes.. lijkt me echt heel lastig als 'ie zo ver weg woont.

ik hoef vandaag alleen het allerlaatste uur naar school, voor gym :+ FML hahaha

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 08:12

11 maanden.. 1.5 uur was hij vorig jaar ook aan het reizen naar mij, als je het niet druk hebt is het leuk! ik heb m ook een keer verrast door te smsen dat ik om 4u op het station zou staan, vond hij super leuk! hahaha
ik was in het weekend ook altijd super aanhankelijk, maar dat is nu wat minder omdat ik m meer zie.. wat ik het rotst vond is dat er af en toe een weekend tussen zit dat er iemand niet kan, dan zie je elkaar 2 weken niet, dat had ik toen hij skivakantie ging. ze vertrokken vrijdag, hij is dinsdag dag komen zeggen en dan zie je hem 2 weken niet, en dat was dus verschrikkelijk :P maar het heeft zn voordelen, echt waar. je kunt lekker doen en laten wat je wilt doordeweeks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 16:45

loesje166 schreef:
11 maanden.. 1.5 uur was hij vorig jaar ook aan het reizen naar mij, als je het niet druk hebt is het leuk! ik heb m ook een keer verrast door te smsen dat ik om 4u op het station zou staan, vond hij super leuk! hahaha
ik was in het weekend ook altijd super aanhankelijk, maar dat is nu wat minder omdat ik m meer zie.. wat ik het rotst vond is dat er af en toe een weekend tussen zit dat er iemand niet kan, dan zie je elkaar 2 weken niet, dat had ik toen hij skivakantie ging. ze vertrokken vrijdag, hij is dinsdag dag komen zeggen en dan zie je hem 2 weken niet, en dat was dus verschrikkelijk :P maar het heeft zn voordelen, echt waar. je kunt lekker doen en laten wat je wilt doordeweeks!

Dat is lief! :D Ik denk dat dat bij mij nooit gaat werken, als ik spontaan op 't station zou staan istie toch te druk.. Naast geneeskunde nog 2 baantjes.. Achja. Zolang 't weekend maar een beetje lukt. :D

Ik ga zo hier paardrijden, bij een studentensportvereniging.. Ben wel benieuwd, had ffies op de site gekeken maar weet niet of 't echt iets voor mij is hoor.. Maar 't is maar €3,- :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-11 17:52

haha superleuk Ruth!
Waar is dat? nooit van gehoord haha!
heb je de site?

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 19:40

paardrijden voor 3 euro? mag je dan aan de hand een rondje stappen op een shetlander? :+

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 21:18

Hahahahahah sanne :') dat mag denk ik wel dan hahaha

Mn les ging goed! Heel veel geoefend met bovenin, voorwaards en reactie op mn been, buiging achterbeen, middendraf en middenstap. Weer veel om te oefenen!
Kijk dat scheelt zonder vriendje, ook niemand die ver weg woont :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-11 22:09

xSannee schreef:
haha superleuk [naam]!
Waar is dat? nooit van gehoord haha!
heb je de site?

http://www.blauwendraad.nl/
De vereniging Hipac heeft dan 2 lessen, met alleen studenten! :D
'T was echt gezellig! Ik had niet zo'n leuk paard maar er lopen zulke fijne paarden bij! Echt supertof. :)

S_Evelyne schreef:
paardrijden voor 3 euro? mag je dan aan de hand een rondje stappen op een shetlander? :+

Haha, 't was een proefles van een halfuurtje. :P
Anders is een les 7,50 een uur als je lid bent (is echt geen geld vergelijken met hier)!

Wanneer heb je weer wedstrijd Emma? :P

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 05:47

De 25e en 15 oktober, verder moet ik nog inschrijven