Ik ken het lous, onze buitenbak is bevroren dus maandag wel daar gereden, maar was gisteren onwijs blij dat ik gewoon in de nieuwe binnenbak mocht. Witje was gisteren schijnbaar met buitenzetten al bijna onderuit gegaan hij is altijd zo enthousiast om naar het paddock te gaan dna dnek je dan gaat ie helemaal los, nee hoor even rollen en dan dromerig voor zich uitstaren
ja, nou ik woon maar een paar minuutjes fietsen van school, dus t is gelukkig niet zo dat ik een uur op de fiets zit voor niks.. nouja, maakt ook niet uit of ik daar of hier achter de pc zit..
Hij is rijklaar, maar nog niet helemaal af. Ze willen nog zitjes plaatsen aan 1 kant zodat ouders kunnen kijken en de deuren moeten er nog in en er moeten nog lampen in gemaakt worden. Heb gisteren met een bouwlamp aan in de hoek gereden En het zand moet nog wat inzakken, het is nog wel erg mul in de hoeken jammer genoeg.
_Lucy
Geplaatst: 08-12-10 12:11
ach het is teminste iets, je kan in iedergeval weer rijden
Ja klopt. Heb maandag wel in de bevroren bak gereden maar vond het wel een beetje griezelig, de bovenlaag was redelijk goed maar daaronder was het gewoon keihard bevroren.
oh en ik moest voor het eerst sinds jaren weer opstappen zonder krukje Dat ging euh nog vrij soepel haha.
_Lucy
Geplaatst: 08-12-10 12:19
haha, ik stap nu ook altijd op met krukje, dat wil de eigenaar liever. ben er nu wel aan gewend, maar vond het in het begin heel raar xD was altijd bang dat faron het krukje onder mn voeten weg zou trappen, dat deed ze ook wel af en toe in het begin.. maar gelukkig nooit gevallen ofzo, kon altijd net optijd op r springen leuk zo'n paard wat je op alle mogelijke manieren uit test
Klopt daarom stap ik ook altidj op met krukje, maar die was er nog niet in de nieuwe bak dus was al op de rand gaan staan, maar dat was misschien 20 cm hoger
haha ja dan word het enigsinds lastig haha, ik tover ook altijd overal krukjes vandaan xD wij hebben ze ook niet vast in de bak staan ofzo oooh bakrand is ook al fijn hahahah
hahaha zo boeiend is het ook niet hoor Als je maar een "verhaaltje" over jezelf even neerzet of naar marieke stuurt voor in t nieuwe topic (zoals suus, deze of de vorige pagine )
Kom al zo'n 11 jaar op het fjordenpaard, eerst als kind en nu alweer 3 jaar als begeleiding. Studeer Dierwetenschappen in Wageningen, woon ook in Wageningen. Hobby's zijn mennen, paardrijden, snowboarden, sax spelen en leuke dingen doen met vrienden!
Ow iedereen zegt ook op welke paardjes hij gereden heeft! Leuk Mijn lijstje kan er dan ook nog wel bij: Sylvester, Bibi, Spirrit, Romeo, Bonfrie, Presto, Maxima, Rivella, Tjikken, Renka, Joraya, Fiona, Hannelore, Sam, Vera, Loeloe, Roan, Nina, Sax, Macho, Orange, Smokey, Daisy, Ushi, Kinky, Snippie, Marije, Kevin, Suus, Ster, Moos, Wolinka, Mandy, Mara, Mora, Pepsi, Trigger, Jazz, Safari, Fifa, Sahara, Pablo, Zoef, Imani, Rimano, Jolito, Frija, Karinka, Dropje, Duke en nog wat paarden die geen naam hadden
Was vanmorgen dus bij de dokter en ze kon niet direct iets vinden dus ik moet van de week wéér terug komen voor bloedonderzoek. Ik blijf aan de gang zo. Maargoed ze zei ja het kan van alles zijn, pfeiffer, bloedarmoede, ijzer tekort, iets anders te kort. Maargoed we komen dr zelf achter. Ook gaan ze de werking van me schildklier onderzoeken, omdat die een klein beetje opgezet zijn en ik de afgelopen week 3 kilo ben afgevallen wat wel behoorlijk veel in zo'n korte tijd is. Ik at wel minder maar ik deed ook niks dus me dokter zei dat dat opzich niet zoveel zou moeten uitmaken. Dusja dat maar afwachten, morgen of bloedprikken en dan volgende week de uitslag.