Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maxitaxi schreef:Ha Linda!
Ja, alles goed met ons allemaal! Gaat lekker zijn gangetje. Bij jou? Thompie blijft een beetje kwakkelen, lees ik hier?
Ik kijk altijd als ik buitenrij naar die woonwijk achter de Delftse Hout of ik jou of Dave niet ergens zie. Daar wonen jullie toch?

Uprica schreef:zowat wel ja... had zoiets wel in me achterhoofd, maar toch is het weer een tegenvaller
lekker lang wel verdiend weekend dus!![]()
Heeft iemand van ons ervaring met primeval gelatinaat? ik wil het gaan proberen voor verstevegoing van banden en pezen, maar is zo duur.... zal de verzekering het vergoeden als de dierenarts het voorschrijft?
Twinklebel schreef:Uprica schreef:zowat wel ja... had zoiets wel in me achterhoofd, maar toch is het weer een tegenvaller
lekker lang wel verdiend weekend dus!![]()
Heeft iemand van ons ervaring met primeval gelatinaat? ik wil het gaan proberen voor verstevegoing van banden en pezen, maar is zo duur.... zal de verzekering het vergoeden als de dierenarts het voorschrijft?
Nee, de verzekering vergoed geen primeval, en de veearts schrijft het ook niet voor, heb het daar pas nog met hem over gehad, volgens hem zou het wetenschappelijk bewezen zijn dat de molekulen van dat soort middeltjes zo groot zijn dat ze de vaatwand niet kunnen passeren en dus niet opgenomen worden in het bloed,.....

Citaat:Medicinale toepassing
Sommigen claimen een effect van de stof bij de gewrichtsziekten artrose en reuma, indien dagelijks gebruikt in hoeveelheden van circa 10 gram. Een internationaal uitgevoerd dubbelblind onderzoek met controlegroep liet echter geen significante verschillen zien met placebomedicatie
Uprica schreef:aha... nou dat zegt nu al genoeg over het spulletje..... best klote want wat helpt dan wel voor de pezen? nooit meer los of in het land misschien een optie? hahha NOT!
er zijn toch genoeg boekjes om een leuke nieuw look vanuit te zoeken....
Ik heb altijd gezegt als ik 30 wordt (bijna dus ) dat ik voor een boblijn ga....uhm.....