!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!! Kirsten_S schreef:Lama, heeft toch geen zin..
Weetje als je niks bedraagt, alleen maar negatieve dingne zegt, zeg dan gewoon niks, heeft toch geen zin..
Edit 2; Spelfout
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Lama, heeft toch geen zin..
Weetje als je niks bedraagt, alleen maar negatieve dingne zegt, zeg dan gewoon niks, heeft toch geen zin..
Edit 2; Spelfout
Wat nou weer!
Ik vind het beetje raar, kijk ik dan niet, maar meerdere mensen waren geinteresseerd in hoe ze had gereden!
dan is het wel zo netjes om even te antwoorden als ze voor der duimen enzo!
Maarja vriendjespolitiek!
! Net als jij opkomt voor jou vriendinnen kom ik op voor de mijne. Dat het nu toevallig Melanie is, maakt geen bal uit. Zal het , als het nodig is, voor iedereen doen, of het nou een vriendin is of niet
Jane_ schreef:Melanie_B schreef:Wat, kan je het niet hebben om goede dingen te lezen?
Oh eigenlijk maakt het me geen bal uit. Maar je moet het zelf weten.
Ben zeker niet jaloers op jou leven.
Sorry voor je. haha

Gezellig weer hierzo. 

Melanie_B schreef:Gezellig weer hierzo.
Tsja, waarom ik het nu niet hier heb verteld, Kirsten was de enige die het vroeg hoe het was gegaan, en heb tegen haar
antwoord gegeven. Later vroeg Kirsten D het nogmaals, vandaar dat ik het hier heb gezegd. Maar aangezien het toch
weinig intresseerd hier.. :D
En Jane, beetje kinderachtig van je om die laatste zin erbij te
halen, want heb ik ergens gezegd dat je jaloers moet wezen?
. 
. Manon_S schreef:Bij me werk: Jumper.
Ik ga proberen een stageplek te bemachtigen bij dolfinarium in harderwijk, de volgende stageperiode.
Lijkt me zo gaaf om daar stage te lopen.