DenK4ever schreef:Loopt ie zo erg met zijn hoofd in de lucht dan??
Nja, nu niet meer
(thiedemann) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Astor schreef:Samen met Azra
Mijn houding is bagger i know, vooral mijn voeten maar het waren ook nog eens niet mijn eigen laarzen
en ze waren 1 maat te groot haha. en ik zit ook naar voren en dat probleem heb ik wel vaker
vooral bij paarden die wat moeilijker zijn dan ben ik meer met het paard bezig en vergeet ik mijn eigen houding.
en azra had eerst meer vwnw mogen lopen maar goed ze is pas 4 en ik zat er net 10 min op.

Emmaa_ schreef:Maar er zijn ook mensen die hem niet zo goed rijden als jij, en die op die manier wel zijn rug aan de klóte rijden.
Nutteloos vind ik het totaal niet. Want hij loopt wel sterren te kijken bij sommige mensen (including me) en daarmee loopt hij zijn rug gewoon kapot.
Maar goed, ik ga er verder niet over in discussie want je kunt echt eeuwig door discussieren over hulpteugels.
DenK4ever schreef:Jane_ schreef:Ik bedoel ook niet nutteloos voor diegene die hem niet naar beneden kunnen rijden, want dan is het juist goed. Maar als je zonder kan rijden, waarom zou je dan met rijden? Want ik heb altijd het gevoel alsof ik niks in me handen heb.
Dus..
Zo zie ik het ook Jane
_Azra schreef:Jaa gaat prima Melis, Met jou?
Gaat Vrijdag nog door?

naja vet lopen stressen hele dag door..
me eerste keer springen met haar ! we gingen lekker in de BUITENBAKKKK

vraag me niet hoe
was heel raar 

kon wel janken om me techniek
gelukkig heb ik de laatste sprongen met me hakken laag en me handen los gesprongen en heb ik het netjes afgesloten 
ik rijd om 6 uur trouwens bij Emmaaatjee toch ?
gisteravond had ik gewoon bijles daarvoor

(je mag ook raden als je alleen de film hebt gezien
)