@ Belin: Ik was in Vieux-Boucau, dat ligt net iets onder Mimizan. Als dat je wat zegt, hihi, iig een stukje onder Bordeaux. Echt gelijk achter het duin, dus hoefde niet zo ver te lopen met mijn surfplank. Al was het wel een heel hoog duin. En ben ook nog even wezen shoppen in San Sebastian (Spanje).
Ohh ja dir weekend al weer druk! Leuk! Wie gaan er nou eigenlijk allemaal mee zaterdag??
sniesie
Geplaatst: 09-08-09 20:15
Ikke
Talida
Geplaatst: 09-08-09 20:44
Maaik, mis je niet iets?? Vond nog een telefoon in mn bed
Ja en voor de "oudjes" is een avondje uit toch ook leuk. Linda van Vip,Imke,Anneke,Saskia,Helga enz zou toch ook leuk zijn.
Talida
Geplaatst: 10-08-09 07:59
Dat was toch ook het plan toen, dat het van stal uit zou zijn voor degene die willen?
JoNew
Geplaatst: 10-08-09 08:08
Yep maar we hebben t nooit opgehangen
xXmaaikieXx
Geplaatst: 10-08-09 12:19
haha ja klopt belin..ik d8 al dat ie daar nog lag. missen jullie toevallig een oplader van samsung? ik d8 dat ie van shar was maar die heeft volgens mij een nokia ik ben zaterdag van de partij hoor..even rondje op stal vragen wie ermee willen? hoe meer hoe beter! suus wil ook mee!
Talida
Geplaatst: 10-08-09 12:21
haha ben juist van vakantie terug gekomen met een extrra lader voor samsung, had per ongeluk die van ander mee genomen.
Ik slaap ook met mn foon als Mark er niet is Mara das meer om nog ff te sms-en
Bezoekers dienen minimaal 23 jaar te zijn en dit middels legitimatie aan te kunnen tonen.
Zins wanneer ben jij 23 Maaike?
JoNew
Geplaatst: 10-08-09 12:49
Ach daar houden ze zich toch niet echt aan volgens mij..
Ik kan wel een briefje maken ofzo.. Zullen we dan half tien verzamelen bij stal? Of later? Dan zien we wel wie er allemaal zijn en wie er rijden. hihi of zal ik n inschrijflijst maken en een autoindeling
We gaan aankomende zaterdag met een groep van stal naar Crazy Piano’s te Scheveningen!
We vertrekken rond 21.30 uur vanaf de parkeerplaats bij stal. Graag niet helemaal bij t hek parkeren maar meer richting de dijk i.v.m. geluidsoverlast s’nachts.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, dus iedereen is welkom!
Misschien tot de 15e!
Groetjes,
Denise, Annita, Daphne, Linda, Marije, Maaike en Jolanda