aatjuh12 schreef:jaa maar toch niet als jij aaaaaaaltijd mag inrijden en ook altijd als eerste mag beginnen.. iemand anders mag toch ook wel een keer eerder hhahahaha maar toch blijf ik het irritant vinden... snap dat andere mensen ook willen maar zelf vind ik het wel irritant
ik ben nu 2 jr weg maar ben daarvoor nog wellis langs geweest toen me vriendin er nog reed :d niet zo heel lang geleden..
palousa_boy schreef:ja het is bijna 2 uur, tijd om mn bed in te duiken truste allemaalhahaa geweeeeeeldig al die liedjes laaaaaaang geleden!
oowh okee ik dacht al dies er denk pas een jaar ofzo? is geloof ik zelfs nog ingereden door edith? tenminste.. dat dacht ik altijd weet het niet eens zeker
sambagirl schreef:Misschien nog andere dingen=uitslapen? stofzuigen wc schoonmaken.. allemaal voor mijn moedertje en toen ook maar even bezoekje gebracht aan de manege en aan Costaaaa (L)
Ja we moeten nog even doorpraten indd..Klopt indd dat de winkel zo erg groot lijkt ahah maar dat valt reuze mee als het dalijk gevuld is