Na heeeel veeel strijd heeft Suus en zetpil gekregen, maar
ze is nu alweer wakker.... zucht....
weltrusten. (voordiegene die wel ongestoord kunnen slapen)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:xan schreef:Wat een snoepkonten zijn jullie daar.
Ik dacht dat wij veel taart hadden enzo. Maar jullie kunnen er ook wat van hoor.
Ze deden vanmiddag al hun beklag dat het op dit moment zo karig is met koek etc.

xan schreef:Het is een andere Woodstock. Deze Woodstock is van de hengst Karandasj, en de Woodstock die van Gragdus was is van de hengst Havel.Even voor diegene die PaardenSport van de KNHS ontvangen:
op blz 36 bij rondje regio staat bij het kopje SUPER DEBUUT een verhaal over
een zekere Celine die 222 en 211 punten heeft gehaald in haar 1e B wedstrijd
met WOODSTOCK. Ik heb eigenlijk het idee dat dit woodstock van Grardus is
(hoorde toen dat hij in Heiloo kwam te staan) maar op de foto zie ik (volgens mij)
een ander paard.
Iemand enig idee ????????????????
winnitou schreef:@Liquita, gefeliciteerd met je leuke verjaardagskado. Heel veel plezier met haar gewenst (ik vond haar een koppie vor de naam Sarah hebben, maar ze heeft al een naam....)
wat een schatje....
. Grappig wel. winnitou schreef:Hahaha, hoe weet je dat. Klopt ook nogBegin steeds nieuwsgieriger naar de foto's van Napoleon (en mij) te worden. Krijg ze van de week van Yinari. Hoop dat ik er een leuke tussen zit en dat ik dan nog optijd ben bij Liquita (die nu toch geen tijd heeft om iets aan de collage te doen aangezien ze een pup moet opvoeden en die de hele tijd vertederd ligt aan te kijken via de lens van haar fototoestel)
. 
LIQUITA schreef:xan schreef:Ik ga een Citrosan maken, een pak zakdoeken pakken en mijn bed in. Anders wordt het morgen echt niets met me.
Duimen jullie voor me ??
Ik kom je aanmoedigen hoor, hoe laat moet je starten?
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Hahaha, hoe weet je dat. Klopt ook nogBegin steeds nieuwsgieriger naar de foto's van Napoleon (en mij) te worden. Krijg ze van de week van Yinari. Hoop dat ik er een leuke tussen zit en dat ik dan nog optijd ben bij Liquita (die nu toch geen tijd heeft om iets aan de collage te doen aangezien ze een pup moet opvoeden en die de hele tijd vertederd ligt aan te kijken via de lens van haar fototoestel).