het is lastig hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik rol echt van de ene naar de andere kant
fallenangel3 schreef:ah Jane lekker he zo een rustige kamer! Echt fijn gewoon! Ik heb twee (?) jaar geleden mijn kamer veranderd.. van meerdere kleuren naar twee, donkergrijs en paars... echt veel beter!
En ik heb ook een wit bed en tweepersoons, echt heerlijk! Ben het nu ook zo gewend dat ik hem niet kan delenIk rol echt van de ene naar de andere kant

Jane_ schreef:fallenangel3 schreef:ah Jane lekker he zo een rustige kamer! Echt fijn gewoon! Ik heb twee (?) jaar geleden mijn kamer veranderd.. van meerdere kleuren naar twee, donkergrijs en paars... echt veel beter!
En ik heb ook een wit bed en tweepersoons, echt heerlijk! Ben het nu ook zo gewend dat ik hem niet kan delenIk rol echt van de ene naar de andere kant
Ja als ik binnen kom voel ik me zo op me gemak
Zo warm enzo. met dat bruin
En dan bedd
Goddelijk. Me matras is tussen box spring en normaal in
Maar ik ben nog beetje gewend aan eenpersoons dus blijf veel op dezelfde plek hangen

DenK4ever schreef:Ik mag vanavond lekker alleen in ons mega grote waterbed dobberen
Jane_ schreef:DenK4ever schreef:Ik mag vanavond lekker alleen in ons mega grote waterbed dobberen
Lekker hoorr
dan wordt ik altijd in onmogelijke dwarsliggende posities wakker

) fallenangel3 schreef:oeh sabrina een waterbed??? daar heb ik nog nooit op geslapen... ligt dat nou echt lekker??
fallenangel3 schreef:@ jane..... eigenlijk is het best vreemd dat we niet uit bed vallen? Zouden we dus ook in een bed in de lucht kunnen slapen zonder te vallen? En dan heb ik het niet over een stapelbed...(ja ik weet het ik ben gek)
)Jane_ schreef:terorita schreef:weer heeft eind maart niet echt mee gewerkt he
Nee binnenkort maar danecht echt waar ik wil het zo graag..

Astor schreef:Jane_ schreef:
Nee binnenkort maar danecht echt waar ik wil het zo graag..
ikke ook mee willen nog steeds
goede zinsopbouw he ?
DenK4ever schreef:fallenangel3 schreef:oeh sabrina een waterbed??? daar heb ik nog nooit op geslapen... ligt dat nou echt lekker??
het is even wennen!!
in het begin was het ruk omdat ik dan in het weekend in het waterbed sliep en doordeweeks in mijn eigen huis zonder waterbed... maar als je gewend bent wil je niet meer anders!
fallenangel3 schreef:Maar als je vent beweegt dan wiebel jij toch ook alle kanten op? of zitten er twee waterzakken in?
Anke_Amigo schreef:Hoop dat je ze kan zien...
En het is slechte kwaliteit, is met mn tel gemaakt
is dat toevallig Dj daarnaast?
fallenangel3 schreef:Jane_ schreef:
melissaaa..
oh ik had nog een foto op moeten sturen