Ook wedstrijd plannen mee?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_D schreef:zit al vanaf kwart voor 11 niks te doen op school, maar zit wel tot half 4..
Melanieetjuh schreef:Kirsten, hoe gaat het met je schimmeltje?![]()
![]()
![]()

als bij lanc der oortjes er eenmaal op staan, gaan ze er ook niet meer af!) en voor de rest lekker tutten. Kirsten_D schreef:Melanieetjuh schreef:Kirsten, hoe gaat het met je schimmeltje?![]()
![]()
![]()
Momenteel hoogdrachtig..
Inpricipe wel, mag waarschijnlijk ook, maar het vervelende is dat ze weer gedekt word.
Maar ik moet nog wel flink gaan oefenen voordat ik wedstrijden ga doen. Het heerlijke van een Lanc is dat alle knoppen erop zitten, maar ze kan zo heet worden dat ze niet te houden is..
Maar momenteel staat rijden op een laagpitje, afentoe lekker buitenritje maken(wat btw echt super is..als bij lanc der oortjes er eenmaal op staan, gaan ze er ook niet meer af!) en voor de rest lekker tutten.

Nataschaa schreef:Muwah, ik weet niet. Ik denk (zonder kapsones) dat uj best de B zou kunnen rijden. Het is niet heel moeilijk en ik denk dat het idee het wel zelfde is..

Liisette_ schreef:Balen, meliss! Maar kan gebeuren toch, myra zal het vast niet erg vinden. Iedereen maakt wel eens een foutje!En komen nog veel meer proeven!
Iriis_ schreef:Ik baal echt! het is zulk lekker weer! Als ik niet zo laat uit was geweest had ik lekker het bos in gekunt!
myraaaa schreef:Liisette_ schreef:Balen, meliss! Maar kan gebeuren toch, myra zal het vast niet erg vinden. Iedereen maakt wel eens een foutje!En komen nog veel meer proeven!
Inderdaad vind ik het niet zo erg hoor... (had ik melis ook al verteld)
en de -3 punten waren niet voor het voorleesfoutje hoor haha

Van mij mag het zo de hele week blijven!
! 

Melanieetjuh schreef:Oke!
Wanneer is ze uitgerekend?
Gaaf zeg!
Wie is de vader?
Oke, ik zal je dan vast nog wel een keer in de ring zien .

Iriis_ schreef:Nataschaa schreef:Muwah, ik weet niet. Ik denk (zonder kapsones) dat uj best de B zou kunnen rijden. Het is niet heel moeilijk en ik denk dat het idee het wel zelfde is..
Ligt eraan op wat voor paard je rijd![]()
Want met Aglona komt zo ook niet met gemak de B door hoor!
Manon_S schreef:Ik ben mn hond uitlaten
Hopelijk komen we geen andere honden tegen