loveseben schreef:deniejs schreef:Ja vervoer is waarschijnlijk gelukkig geregeld! Deze week zat van toor helemaal vol! dus ws volgende week!Die is op vakantie van Carla haar centen
shilady schreef:Die is op vakantie van Carla haar centen Echt hoor Vorig jaar is hij van mijn centen geweest
shilady schreef:Ja na zoon vervelende kel die zo vaak komt ben je ook wel toe aan vakantie Tsss Toch denk ik dat hij het niet zo vervelend vond, want ik kwam iedere keer geld brengen
deniejs schreef:hoop niet dat hij straks van mijn centen op vakantie hoeft te gaan Ik hoop het ook niet voor je meidDaniets, jong ben ik he
loveseben schreef:shilady schreef:Die is op vakantie van Carla haar centen Echt hoor Vorig jaar is hij van mijn centen geweest Vakantie?! VAKANTIE!?Ik heb gehoord dat hij op WERELDREIS gaat, van Loek zijn centjes!!!Konnie makkelijk doen...!
jaa het is idd wel goed voor het land en de hoeven van de paarden!! en heb je geen auto vandaag danits? balen!!
Neej mn auto heeft de vakantie naar Zuid-Frankrijk overleefd met een reserveband en nu moet ik die ff laten vervangen maar er zit een lange levertijd op. Dus helaas vandaag geen eendje.