xan schreef:10, hoe is ie nu met je ???![]()
Heb je even een warme douche genomen en heeft Ron je even gemasseerd ????
Ik zit met de warme pitjeszak uit de magnetron in m'n rug en heb pilletjes van Sanne gekregen.
Arm kind denkt dat het haar schuld is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xan schreef:10, hoe is ie nu met je ???![]()
Heb je even een warme douche genomen en heeft Ron je even gemasseerd ????
meelen schreef:Nou Meelen heeft het voor elkaar hoor meiden. De eerste val is gemaakt.
Ik reed samen met Sanne in de les mee, en we moesten in galop. De eerste keer ging redelijk, maar moest m'n stijgbeugels ietsje korter maken. De tweede keer reed ik achter Sanne, die een volte ging maken met Tornado. I.p.v. rechtdoor ging ik achter Tornado aan en daar was ik niet op berekend.
Gevolg......een beste harde val op rug en hoofd.
Gevolg daarvan......hoofdpijn en een gigantisch zere rug. Kreeg weer amper adem en was dizzy. Moest ik met m'n armen in de lucht gaan staan hihihi. Sta je ook lekker voor l*l.
Nou ja, toch weer opgestapt en verder rustig aan gedaan.
meelen schreef:winnitou schreef:Het zou je pakketje maar zijn!
Is alleen maar reclametroep wat die bezorgen Winnitou.

meelen schreef:Ik zit met de warme pitjeszak uit de magnetron in m'n rug en heb pilletjes van Sanne gekregen.
Arm kind denkt dat het haar schuld is.

xan schreef:Meelen, helaas trof ik jullie niet meer in de kantine.
Moest nog even een loslopend paardje vangen (met Bert).
Black Jack liep los buiten, die hebben we weer even binnen gezet, en nu zag ik net dat mijn laarzen echt super onder de blubber zitten bah.

winnitou schreef:meelen schreef:
Is alleen maar reclametroep wat die bezorgen Winnitou.
gelukkig maar, zou je betaalde bestelling maar zijn of je gerepareerde fototoestel (werd bij mij in de zandbak gelegd)

meelen schreef:Nou Meelen heeft het voor elkaar hoor meiden. De eerste val is gemaakt.
Ik reed samen met Sanne in de les mee, en we moesten in galop. De eerste keer ging redelijk, maar moest m'n stijgbeugels ietsje korter maken. De tweede keer reed ik achter Sanne, die een volte ging maken met Tornado. I.p.v. rechtdoor ging ik achter Tornado aan en daar was ik niet op berekend.
Gevolg......een beste harde val op rug en hoofd.
Gevolg daarvan......hoofdpijn en een gigantisch zere rug. Kreeg weer amper adem en was dizzy. Moest ik met m'n armen in de lucht gaan staan hihihi. Sta je ook lekker voor l*l.
Nou ja, toch weer opgestapt en verder rustig aan gedaan.

_sandra schreef:oh meiden, wat een drama's!!!!! jullie gaan me toch niet nadoen!!!
_sandra schreef:oh meiden, wat een drama's!!!!! jullie gaan me toch niet nadoen!!!

xan schreef:Meelen en Ate, wat is dat nu ????
Wat een pech allemaal.
meelen schreef:xan schreef:Meelen en Ate, wat is dat nu ????
Wat een pech allemaal.
Ja ATE, hoe is het nou met jou?
Hihihi, wel een stelletje stumpers op Veldt hoor.

_sandra schreef:haha, heeft ff geduurt, maar ik ben er weer!!!! ja xan, ben er drie weken terug ook vanaf gevallen. twee weken niet kunnen rijden! nu gaat het wel weer hoor. hee ate, ik heb je al een heele week niet gezien. waar hang je uit?

_sandra schreef:haha, heeft ff geduurt, maar ik ben er weer!!!! ja xan, ben er drie weken terug ook vanaf gevallen. twee weken niet kunnen rijden! nu gaat het wel weer hoor. hee ate, ik heb je al een heele week niet gezien. waar hang je uit?
maar hoe kwam dat ??? en wat had jij voor blesure ????

ATE schreef:meelen schreef:
Ja ATE, hoe is het nou met jou?
Hihihi, wel een stelletje stumpers op Veldt hoor.
gaat wel lekker hoor meelen als aan mij had gelegen had ik gewoon naar huis gegaan maar omdat iedereen zei van je moet een prik halen ben ik maar gegaan
ATE schreef:zo net binnen heb netjes om 7 uur gereden en nu pas thuis en niet van het in de kantine hangen hoor .ate was aan het eten en ik wou zijn halser omdoen per ongeluk kwam mijn duim tussen zijn mond en hij ging net op hooi kauwen dus ook op mijn duim het deed erg pijn en bloede als een rund ff pleister gehaald maar die was binnen kwartier vol dus cantal een verbandje er om gedaan die was na de les ook doorweekt iedereen zei je moet wel ff naar huisartsen post tentanis halen dus eerst f nieuw verbandje van connie gehad toen maar ff langs de post (vond het zelf eigenlijk niet nodig maar ja iedereen zei het ) daar was ik gelukkig snel aan de beurd de dokter keek en zei tja je moet ook een antibiotica kuur erbij en een prik die moet je halen in wormerveer dus weer in de auto en op naar de zaanweg na eerst op de zaanweg ff een alcohol controle te hebben gehad (meiden vonden het wel spannend) zoeken naar de apotheek daar mijn kuur en prik te hebben gehaald op naar huis (morgen na de huisarts op prik te laten zetten ) dus zo zie je denk je vroeg thuis te zijn en dat gaat niet altijd op
winnitou schreef:ATE schreef:zo net binnen heb netjes om 7 uur gereden en nu pas thuis en niet van het in de kantine hangen hoor .ate was aan het eten en ik wou zijn halser omdoen per ongeluk kwam mijn duim tussen zijn mond en hij ging net op hooi kauwen dus ook op mijn duim het deed erg pijn en bloede als een rund ff pleister gehaald maar die was binnen kwartier vol dus cantal een verbandje er om gedaan die was na de les ook doorweekt iedereen zei je moet wel ff naar huisartsen post tentanis halen dus eerst f nieuw verbandje van connie gehad toen maar ff langs de post (vond het zelf eigenlijk niet nodig maar ja iedereen zei het ) daar was ik gelukkig snel aan de beurd de dokter keek en zei tja je moet ook een antibiotica kuur erbij en een prik die moet je halen in wormerveer dus weer in de auto en op naar de zaanweg na eerst op de zaanweg ff een alcohol controle te hebben gehad (meiden vonden het wel spannend) zoeken naar de apotheek daar mijn kuur en prik te hebben gehaald op naar huis (morgen na de huisarts op prik te laten zetten ) dus zo zie je denk je vroeg thuis te zijn en dat gaat niet altijd op
Vind het belachelijk dat je de hele zaanstreek door wordt gestuurd voor een stuk gezondheidzorg.
Ate veel sterkte met je duim, gelukkig heb je er nog één,

ATE schreef:ja san ligt erin bijna alles joyce haar vader heeft het gelegt