Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik hou helemaal niet van vos, maar deze is leuk._Rijkie_ schreef:Wat een schatje Renee!!
En wat een pokke weer idd!!
Maar gelukkig was het een uurtje droog dus Rijkie heeft lekker buiten kunnne rijden
Appie moest er ook aan geloven in de plassen
_Rijkie_ schreef:Ja en ik heb vakantie

_Rijkie_ schreef:3 weken
Hierna nog 2
Ik hoop dat het het hele weekend droog blijft
Zondag mogen Maaike en ik onze kunsten vertonen op gras!!

Maar ik vindt het al super dat ik er mag rijden
_Rijkie_ schreef:Ja
Maaike 10.22 en 10.52 Ik 12.22 en 12.52.
Ik verwacht er niets van, hier rijden echt alle toppersMaar ik vindt het al super dat ik er mag rijden
Citaat:Ja morgen over 2 weken![]()
Wordt idd best spannend nu! Maar meeste is geregeld. Schrok alleen vannacht wakker en kon niet meer in slaap komen omdat ik me steeds maar zat te bedenken dat ik nog een ketting moet hebben! Heb er wel eentje gezien maar die was pas midden september leverbaar..
Haha dus daar heb ik wel een beetje de zenuwen over! Maar heb wel al een andere gezien dus die ga ik maar bestellen en dan hopen dat hij mooi past bij mijn jurk!
sniesie schreef:_Rijkie_ schreef:Ja
Maaike 10.22 en 10.52 Ik 12.22 en 12.52.
Ik verwacht er niets van, hier rijden echt alle toppersMaar ik vindt het al super dat ik er mag rijden
Dat is vaak een voordeel, dan rij je op je best juist omdat je er niets van verwacht!
dat is ECHT zo bij mij!!
Talida schreef:heeft er niet nog een moeder wat liggen wat leuk zou passen?
Ik moet zondag om12.12, maar volgens mij is echt iedereen naar de regio want we rijden maar met zn 4! Dus ik word minstens 4e gnagna

Als ik ooit ga trouwen dan wel in zo'n jurk
HET WAS GEWELDIG!!!