Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Liseef schreef:Zo, gaat hard weer.
Wat zadels, bontjes en dekjes e.d. betreft: mij lijkt het voor je paard gewoon het prettigst om een goed passend zadel met dunne dekjes (i.v.m. de warmte) mee te nemen...
Ik heb trouwens nog geen brief binnen van bevestiging... Wel telefonisch gereserveerd en de dag erop al het formulier op de bus gedaan.
.
)
.
..
.
.. 
.
!!
ik bedoelde meer dat het voor mijn pony niet nodig is..
Olijkje schreef:Ja, ik bedoelde ook niet de bontjes voor de reelaerpaarden hoorik bedoelde meer dat het voor mijn pony niet nodig is..
Maarre voor degenen die eigen paardjes bijhadden, wat voerden jullie? Ik voer nu, in de winter dus, gewoon 's ochtends volle plastic schep (1kg) basisbrok en een volle schep muesli, en 's avonds hetzelfde gemengd met lijnzaadolie en overdags en 's nachts non-stop hooi.
Nu vinden de meesten dit nogal veel, maar vorige winter deden we dit niet en kon je tammy's ribben ook tellen..
Dus hoe doe ik het op JT? Want ik zie dus dat Nortella juist minder ging eten, maar tam is weleens eerder op kamp geweest en toen bleef ze goed eten. Denkje dat dit + de wei daar van 't Reelaer goed is? (in de zomer voeren we normaal minder, maar met al die inspanningen dan..)
dus maak je daar maar geen zorgen om 
*
Wie gaat er nog meer in week 31 en hoe oud? Met eigen paard of niet. Ik ben 14 en ga zonder eigen paard.
!!
?
Dat komt vanzelf wel, dat maakt zoveel niet uit, zolang de ts maar een beetje actief is, want alleen diegene kan in de beginpost filmpjes enzo plaatsen

!!!